stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk

Gast

/ #194

2015-09-24 07:02

Ik denk als u begint te praten met de woorden,kut,lullig,gejank,gehuil,getier,tegenover iemand die alle dagen een imens leed meedraagt,dat dat enorm respectloos is,dan mag ik dat zeker ook,lees maar eens een nieuwsbericht van gisteren,men raad aan dat zulke dingen enkel wel kunnen als het uit zelfverdediging is.En als iemand u zwaar beledigd.Ik ben hier niet begonnen met onfatsoen!En u bent juist afgedwaald van het onderwerp,het gaat er hier over dat de mensen hier eerst dienen geholpen te worden,zoals bijv bij uw medicatie die je niet kan betalen,wel tot die groep behoor ik ook!U zeurt maar door over leestekens,als dat niet afdwalen is?Dat is ook helemaal niet zo belangrijk,mensen steunen en ondersteunen op een goede manier dat is belangrijk!U bent nogal rechtlijnig want u beseft niet dat ik dit hier liever niet zou schrijven,want eigenlijk is dat schending van mijn prive leven,in het nieuws tonen ze alleen maar emotionele beelden van vluchtelingen,daarom deze petitie ook om aan te tonen dat er hier ook veel miserie is!Om met mijn problemen naar buiten te komen,daar moet je een sterk karakter voor hebben,de meesten durven dat niet,en dat is ook heel begrijpbaar!