Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

gast

/ #1344 Goedendag Burgermannetjes

2015-10-16 07:04

Beste politici.

Ik lees in de Telegraaf, dat men U met de dood heeft liggen bedreigen.
Dat is niet zo mooi en zou ook niet mijn keuze zijn.
Maar verwonderlijk, geschokt of anderszins hoeft U en Uw gelijken toch niet te zijn !
We weten dat U woonachtig bent in ‘Ivoren Torens’.
En dat U en al die andere ‘onbenulligen’ totaal geen weet hebben wat er in de Samenleving heerst.
Al jaren wordt ‘Het Volk’ voorgelogen door politici, vooral van VVD huize, maar ook door Pvda en D66 types en dan nog de media, ‘die Lügenpresse’.
Dat liegen, daar blijven jullie gewoon mee doorgaan. Afgelopen week was er nog het ‘Nep Parlement’ debat over Asielzoekers.
Behalve Hr. Wilders deed eenieder of men Achterlijk was en men alles afschoof op incidenten.
Het ‘Wegkijk syndroom’, bij de 1 Partij Staat Nederland was in zijn volledigheid aanwezig.
Het zijn overigens ook geen Asielzoekers, maar economische emigranten.
De politici in Den Haag hebben de laatste jaren de belastingen nogal fors liggen verhogen en vaak onnodig.
Motorrijtuigenbelasting op oude auto’s was een fiasco en de accijns op benzine en diesel bracht zelfs minder op.
Naast belastingverhogingen kreeg het gewone Volk ook Pensioenverlaging voor de kiezen.
De AOW leeftijd ging omhoog van 65 naar 67, de VUT regeling werd afgeschaft en nog veel meer van dit soort onzin.
Maar het ergste is dat U en Uw kompanen politici bezig zijn met een ‘Stille Genocide’ op Autochtonen.
Jeugdigen krijgen geen Sociale huurwoning of moeten jaren wachten, want een Asielzoeker gaat voor.
Geen woningen voor onze Autochtone jeugd wil zeggen, dat er ook geen kinderen in deze bepaalde minder bedeelde doelgroep komen.
Daarnaast heeft men alle Bejaardenhuizen gesloten. Slecht ter been zijnde Bejaarden kwijnen nu weg achter het raam.
En dat is een ‘Stille Genocide’ onder de Autochtone Bevolking waar ook U en Uw partij mede verantwoordelijk voor is !
En nu komen dan massa’s zogenaamde ‘Vluchtelingen’ het land binnen. Voorheen moest ‘Het Volk’ de leugens horen van ‘We hebben ze nodig’,
‘We gaan nog aan ze verdienen’ en dan nog de verheerlijking van de Multi-Culti Samenleving.
Die Multi-Culti Samenleving wil dus zeggen, dat de Autochtonen langzaam vervangen gaan worden en dat de Criminaliteit hoogtij viert !
Kunt U, die in een ‘Ivoren Toren’ leeft en naar mijn mening daarom ook ongeschikt is om Burgermannetje te zijn begrijpen dat de mensen,
‘Het gewone Volk’ het nu uiteindelijk moe zijn om een 2e keus behandeling te krijgen.
Kunt U, die te-dom-is-om-te-poepen, ook begrijpen dat velen die incompetente, corrupte zichzelf goed bedienende politici ‘kotsebeu’ zijn !
De meeste mensen hebben niet het lef om een ‘Ivoren Toren’ mannetje te benaderen of te schrijven.
Ik schrijf in de hoop, dat U en Uw kompanen stoppen met Genocide plegen op de Autochtone Bevolking.
Hr. Wilders zou zeggen ‘genoeg is genoeg’!
Ikzelf denk dat er binnen afzienbare tijd, ik ga het nog (zelf niet gedacht) meemaken, dat er een Burgeroorlog of iets in die zin komt !
En U en Uw heers en verdeel vrienden zijn daar in mijn opinie verantwoordelijk voor.
In ieder geval U kunt niet meer zeggen: “Ich habe es nicht gewusst” !
Nog een goede dag verder.