Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda.
gast |
#1326 Groen Lins demonstreert zwijgend tegen komst Wilders naar Almere2015-10-02 13:28Uitstekend stuk van Joost Niemöller De Gutmensch gaat nooit het debat aan. De Gutmensch stelt slechts minzaam zijn of haar stelligheden en herhaalt die in een semi-religieus ritueel. Door het prevelen van de eigen ‘waarheid’ gaat het op den duur vanzelf klinken als een waarheid. Zolang de tegengeluiden maar buiten beeld blijven. Neem nu deze Joske Galiart van de GroenLinks fractie in Almere. Ze gaat komende zaterdag een ‘stil protest’ organiseren tegen de komst van Wilders. Ze krijgt bij de lokale radio Almere alle kans om haar protest te verwoorden. Maar ze komt niet verder dan haar mantra. ‘We willen duidelijk maken dat vluchtelingen welkom zijn.’ Wil ze ook in discussie met Wilders? Nee, dat wil ze niet. Wil ze überhaupt een discussie over deze ‘vluchtelingen’? Nee, dat wil ze ook niet. Joske Galiart wil zaterdag slechts zelfingenomen op de trappen zitten om haar morele superioriteit te uiten. Dat is voortdurend het probleem met deze mensen die zich beter voelen dan de anderen. Ze gaan de discussie niet aan. Ze reageren met de minzame glimlach van een of ander kennelijk niet uit te spreken hoger gelijk. Terwijl er toch zoveel zinnige vragen gesteld kunnen worden: -Hoe weet u zo zeker dat het ‘vluchtelingen’ zijn? -Weet u dat de vader van dat zielige dode jongetje op het strand een mensensmokkelaar was? – Waarom spreekt u steeds over Syriërs, terwijl er steeds meer aanwijzingen zijn dat het slechts een minderheid is? -Hoe beoordeelt u het zichtbare feit dat bijna al die binnenkomende ‘vluchtelingen’ wel doorvoede, goed geklede jonge mannen zijn? -Heeft u gehoord over de verkrachtingsgolf in de Duitse asielopvang? -Kent u het alweer wat oudere politierapport over de toegenomen criminaliteit rondom asielzoekerscentra? -Begrijpt u iets van de angst van vrouwen die in de buurt van de AZC’s wonen? -Wat vindt u ervan dat Nederlandse moslims naar de AZC’s komen om door middel van korans de asielzoekers bij de les te houden? -Wat vindt u ervan dat christelijke asielzoekers doodsbang zijn voor de moslims in hetzelfde AZC? -Hoe denkt u over de massale vechtpartijen, ook in AZC’s? -Wat vindt u ervan dat al deze berichten over massale vechtpartijen wel hier en daar in lokale krantjes te lezen zijn, maar dat ze niet prominent in het nationale nieuws komen? -Wat vindt u ervan dat de zittende Nederlandse politiek het niet nodig vindt zich uit te spreken over een plafond? -Komt er volgens u een einde aan deze stroom gewelddadige moslims? Ach, zal Joske Galiart dan verheven zwijgen. Of misschien houdt ze nog een bordje op waarop staat dat vluchtelingen welkom zijn. Wat moet het heerlijk zijn om jezelf zo geweldig te vinden terwijl om je heen de wereld in elkaar stort. Steeds luider de mantra zingend over de vluchtelingen die welkom zijn om de ontploffende bommen maar niet te horen en de verkrachte dochters te negeren. |
gast |
#1327 Vluchtelingen in opvang Workum in hongerstaking2015-10-05 06:33Een groep van zo'n honderd vluchtelingen die in de crisisopvang in Workum zit, zou de afgelopen 24 uur in hongerstaking zijn geweest. De vluchtelingen wilden zo bereiken dat ze eindelijk duidelijkheid krijgen over hun toekomst. Ook willen ze dat ze zo snel mogelijk geregistreerd worden als officiële vluchteling in Nederland. Volgens een woordvoerder van de vluchtelingen zijn ze nu al 17 dagen in Nederland, maar is er nog niemand bij de vluchtelingen geweest om hun gegevens te registreren. Bovendien zorgt de onzekerheid voor een hoop onrust. Naar aanleiding van de onrust is er zondagmiddag een gesprek geweest tussen de vluchtelingen en medewerkers van het COA en de IND. Later komt ook burgemeester Hayo Apotheker naar Workum..
Tja, je bent vluchteling of je bent het niet. Blijkbaar wel allemaal hoogopgeleiden met een volle buik dat je even vrijwillig afziet van eten om ´je recht´af te dwingen. Welkom, nieuwe buren, jullie weten nu al hoe het moet. Jammer alleen dat dit niet werkt voor de nederlanders die geen azc in de buurt willen hebben, want die kunnen dood vallen |
gast |
#1328 Closeread: het anti-Wilders ‘Commentaar’ van de Volkskrant Volkskrant anno 2015: subjectief, elitair2015-10-05 07:45TPO Closeread Op ´het commentaar´in de Volkskrant van zaterdag 3 oktober, geschreven door Carlijne VOS (economieredacteur)
http: //media. tpo.nl /column / closeread-het-anti-wilders-commentaar-van-de-volkskrant/
|
gast |
#1329 Nederland verdeeld2015-10-05 08:43Nederland is verdeeld in twee kampen.
In Almere waar Wilders aan het flyeren was blijft het bij woorden, in Kassel wordt dit gewoon al in praktijk gebracht. Zie dit filmpje: www.youtube.com... |
gast |
#1330 En bedankt VVD voor het onbeperkt binnenlaten2015-10-05 11:11Gelooft er nog iemand in het sprookje dat Syrische vluchtelingen wanhopig naar Duitsland en Nederland komen? Wie echt wil begrijpen hoe Merkel met haar krankzinnige beloften haar land in de afgrond stort, moet maar eens naar deze video kijken. De Duitse journalist Billy Six reisde mee met een trein van Boedapest naar München, en sprak de reizigers. Allemaal mannen, bijna allemaal jong, die een gratis reisje maken, en die zelf lachend toegeven dat er geen sprake is van enige trauma. Het is een schoolreisje. Een enkeling geeft zelfs ronduit toe dat hij geld verdiend heeft als mensensmokkelaar. Wat hij in Duitsland wil? zich eerst maar eens goed bezatten in een disco. Hij had het over een disco in Wenen, maar bleef toch maar zitten tot in München. Geen probleem. De trein was gratis. De politiecontrole stelde niets voor. Een ontspannen reportage over een treurig failliet. https://www.youtube.com/watch?t=789&v=_oxuh06xEqE
|
gast |
#1331 Huisbezoek van wijkagenten valt niet goed bij leden AZC-alert in Enschede2015-10-06 06:44De werkbezoeken die wijkagenten in Enschede afgelopen vrijdag brachten aan leden en sympathisanten van de protestgroep AZC-alert zijn niet goed gevallen bij deze groep bewoners. De politie bracht een huisbezoek aan mensen waarvan bekend is dat ze hebben geageerd tegen de komst van een asielzoekerscentrum in Esmarkerveld. Hier is door de gemeente Enschede een opvangaccommodatie voor 600 asielzoekers gepland. Het doel van de politie was het leggen van contacten om mogelijke incidenten in de toekomst omtrent het AZC te voorkomen.
Bewoners ervaren bezoek als intimiderend Een woordvoerder van AZC-alert die ook huisbezoek van de politie kreeg, spreekt van een intimiderende actie. "Ik was zelf niet thuis, maar ik heb van diverse leden gehoord dat ze het als heel vervelend hebben ervaren dat de politie met een politiewagen de straat in kwam rijden en vervolgens in uniform aan de deur stond. Daarmee geef je de woonomgeving het gevoel dat er strafbare feiten zijn gepleegd en sta je voor je het weet te boek als een semi-terrorist."
Politie wil strafbare feiten voorkomen Een politiewoordvoerster ontkent dat er sprake is geweest van een intimiderende sfeer tijdens de politiebezoeken. "De mensen hebben het recht om op democratische wijze uiting te geven aan hun mening of gevoel. Maar wat we hen wilden meegeven was informatie over wanneer bij protestacties de grens wordt overschreden, er al snel sprake kan zijn van strafbare feiten. Dat willen we voorkomen. In die zin was het huisbezoek van de agenten bedoeld als een bewuste preventieve actie."
De stasi is er niets bij. |
gast |
#1332 dagelijkse kost - gewoon wegkijken2015-10-07 06:15Vechtpartij met asielzoekers voorkomenOISTERWIJK -
Politieagenten hebben dinsdagavond een vechtpartij tussen jonge asielzoekers en jongeren uit Oisterwijk weten te voorkomen. Rond kwart voor acht zagen de politie een groep van ongeveer twintig minderjarigen uit het nabijgelegen asielzoekerscentrum met stokken in de hand aan het Klompven. Zij zouden plaatselijke jongeren na een ruzie eerder op de dag te lijf willen gaan. De politie heeft dit verijdeld. Twee jongeren uit Oisterwijk zijn aangehouden en naar het politiebureau in Tilburg gebracht. De politie reageerde oorspronkelijk op een melding dat iemand zou zijn neergestoken. Dat bleek niet het geval te zijn. |
gast |
#1333 Dijhof gedraagt zich als dictator2015-10-07 06:20Hevig verzet tegen komst asielzoekers in OranjeASSEN -
Staatssecretaris Klaas Dijkhoff (asielzaken) heeft de gemeente Midden-Drenthe opgedragen nog eens zevenhonderd asielzoekers extra op te vangen in het dorp Oranje. Inwoners van het Drentse dorp zijn woedend. Na een bijeenkomst over de extra opvang belaagde een groep inwoners de auto van staatssecretaris Dijkhoff. Bewoners blokkeren de toegangswegen tot het dorp.
BalansBurgemeester Ton Baas van Midden-Drenthe begrijpt de opgelopen emoties en betreurt de gang van zaken. ,,We hadden de balans gevonden en dat wordt bij pennenstreek teniet gedaan'', zei hij over het dwingende besluit van Dijkhoff. Baas wil dat de opvang zo kort mogelijk gaat duren. ,,Wat zijn afspraken met de overheid dan nog waard'', verwoordde de burgemeester de ergernis van de dorpsbewoners.,,Je moet als overheid betrouwbaar zijn.'' Het CDA is het niet eens met Dijkhoff. Tweede Kamerlid Peter Oskam vindt het ,,onbestaanbaar en onbegrijpelijk dat de staatssecretaris dit besluit neemt tegen alle gemaakte afspraken in. Hier is geen draagvlak voor binnen de gemeente en provincie.'' Hij wil zo snel mogelijk opheldering van Dijkhoff.
Denk dat we hier in Breda snel klaar zijn met dit soort lui. |
gast |
#1334 "EU heeft geheim plan voor uitzetting 400.000 migranten" / Er wordt lanzaam iemand wakker in brussel2015-10-07 08:45VLUCHTELINGENCRISIS Honderdduizenden vluchtelingen die geen asiel in Europa krijgen, worden binnen enkele weken uitgezet. De Europese Unie werkt aan een geheim plan met die strekking. Dat meldt de Britse krant The Times. Landen als Niger en Eritrea moeten hun economische migranten terugnemen. Als stok achter de deur schermt Europa met het schrappen van hulp, handelsovereenkomsten en regelingen voor visa.
Geen kans op asielHet gaat om meer dan 400.000 mensen die de eerste helft van dit jaar de Europese Unie zijn binnengekomen en die geen kans hebben op asiel, mensen die zich hebben voorgedaan als vluchteling. "Toegenomen terugkeercijfers moeten dienen als afschrikmiddel tegen illegale immigratie", zo staat in het document. Stokken achter de deur Met inmiddels 614.034 likes op facboek !
|
gast |
#1335 Prachtpanden voor opvang2015-10-08 05:16Het kabinet biedt aan gemeenten een aantal prachtige panden aan om asielzoekers met een verblijfstatus in op te vangen. Het gaat onder andere om voormalige rechtbanken, monumentale villa’s en statige herenhuizen, vaak op de mooiste locaties van een stad.
Gemeenten mogen van minister Blok (Wonen) zelf beslissen of ze Rijkspanden willen gaan gebruiken voor de asielopvang. Eigenlijk stonden ze op de lijst om verkocht te worden, maar nu het tekort aan woningen voor statushouders steeds nijpender wordt, is hij bereid om ze uit de verkoop te halen en ze aan gemeenten te verhuren. In Den Haag bijvoorbeeld stelt de VVD een lommerrijke villa aan Plein 1813 beschikbaar. Midden op de toeristische Brink van Deventer kunnen asielzoekers met een verblijfsvergunning in het oude kantongerecht worden geplaatst. Ook in Delft, Den Helder, Hoorn en Maastricht zijn prachtige oude rechtbanken in de aanbieding gegooid. In Leiden gaat het om drie monumentale woningen in de achtertuin van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) en in Utrecht om kantoorvilla aan de Maliebaan. Naast de schitterende villa’s en rechtbanken staan er ook minder fraaie gebouwen op de lijst van minister Blok. Voormalige gevangenissen en penitentiaire inrichtingen in Utrecht, Zutphen en Middelburg bijvoorbeeld. Ook kantoorkolossen in Deventer, Nieuwegein, Emmen en Terneuzen komen in aanmerking.
Die gaan dus nooit meer terug en zijn gewend aan luxe panden, mieles, gratis onderwijs en zorg en een uitkering. Lang leve de vermoorde democratie. |
gast |
#1336 Woning staatssecretaris Dijkhoff bewaakt2015-10-12 09:13Behalve opvangcentra wordt sinds zondag ook de woning van staatssecretaris Klaas Dijkhoff beveiligd. Zijn huis in Breda wordt goed in de gaten gehouden door twee mobiele bewakingsinstallaties. Bovendien worden kentekens van auto's die in de buurt staan genoteerd. De vluchtelingenstroom trekt een zware wissel op de politie. Door de massale inzet van agenten ontstaan elders tekorten. Politievakbond ANPV zegt dat duizenden extra dienders nodig zijn. ,,Overal in het land lopen agenten op hun tandvlees,'' waarschuwt ANPV-voorzitter Geert Priem. ,,Dit kan zo niet langer: de veiligheid op straat is in gevaar.''
Van Lunteren had steeds maar problemen om aan te geven hoe het nu precies zit met de extra surveillance in het centrum...Nu weten we waar het extra politie budget naar toe gaat. Niet de buurt, nee dat zou te gek zijn. De woning van Klaasje moet bewaakt worden... tegen wat ? |
gast |
#1337 Agent bang voor ziektes bij beveiliging vluchteling2015-10-13 08:59Agenten maken zich zorgen over hun gezondheid nu ze asielzoekerscentra en noodopvanglocaties moeten beveiligen. Politievakbond ACP zet vraagtekens bij het protocol dat het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) hanteert. ,,We betwijfelen of dit voldoende is om de volksgezondheid te beschermen”, zegt ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp. Lees ook: Nederland verdeeld over vluchtelingen Van de Kamp heeft meerdere meldingen gehad van collega’s waaruit zou blijken dat zij gezondheidsrisico’s lopen. Inhoudelijk wil hij hier voorlopig niet op ingaan, maar zorgen maakt hij zich wel. ,,Onze collega’s in Zuid-Europa die vluchtelingen vanaf de boten opvangen, werken met meer veiligheidsmaatregelen en dat is niet voor niets. Vluchtelingen kunnen infectieziekten met zich meebrengen waar wij lange tijd vanaf waren.” Een voorbeeld is tuberculose bij Eritrese vluchtelingen. Het RIVM zegt dat de medische controle van asielzoekers voor azielzoekerscentra bij het Centraal Orgaan Asielzoekers (COA) ligt en voor de noodopvanglocaties bij de GGD’s van de desbetreffende gemeenten. ,,Wij komen pas in actie bij landelijke uitbraken. Op dit moment is er geen probleem waarbij wij moeten ingrijpen”, aldus een woordvoerder van het RIVM. ProtocolDe protocollen die de GGD’s hanteren komen bij het RIVM vandaan, maar het rijksinstituut ziet nu geen noodzaak aanpassingen te communiceren. Ze laten wel weten dat door de grote toestroom niet alle vluchtelingen meteen een medisch onderzoek en tuberculosescreening kunnen krijgen als ze in de noodopvang komen. ScreeningOm de druk te verlichten is onlangs het onderzoek naar tbc bij Syrische vluchtelingen opgeschort. Screening bij dergelijke asielzoekers is weinig zinvol omdat tbc zelden voorkomt in Syrië, liet het Centrum voor Infectieziektenbestrijding van het RIVM eerder weten.
En die laat je dan vrolijk in- en uit lopen, kinderen mogen naar school..enz. Lekker hoor overheid !
Onze gezondheid is blijkbaar ook al ondergeschikt |
gast |
#1338 Inburgering is groot succes - het grote klagen is al begonnen2015-10-14 09:55Zo'n tachtig Syrische vluchtelingen zijn vandaag in opstand gekomen tegen de erbarmelijke voorzieningen in tentenkamp Heumensoord bij Nijmegen. Men eist een comfortabelere opvang. Het is te koud in de tenten, de voorzieningen zijn mager, en of er varkensvlees in het eten zit, weet niemand. Bovendien zijn er voor 700 man maar vier kranen beschikbaar, aldus Omroep Gelderland. De vluchtelingen eisen verbetering en zijn daarom met zelfgemaakte spandoeken de straat opgegaan. Sommige Syriërs houden een hongerstaking. Volgens een betrokkene bij de bouw van de opvanglocatie kunnen de tenten echter tot twintig graden worden verwarmd, en zouden er voldoende kranen en sanitaire voorzieningen zijn. Gisteren kregen de vluchtelingen te horen dat ze waarschijnlijk nog maanden in Heumensoord moeten vertoeven, voordat de asielprocedure van start gaat. Het gezelschap wil vannacht op straat slapen als de situatie in het tentenkamp niet verbetert. |
Het volk |
#1339 Politiek correct brengt ons de ondergang2015-10-14 10:33Even puur hypothetisch:
Zouden we begripvol wegkijken als er een meisje wordt aangerand of jeugdige KKK-leden met stokken de lokale jongeren aanvallen ?
Zouden we het normaal vinden dat ze zich mogen bewapenen, omdat dat in Amerika hun goed recht is ?
Zouden we het accepteren dat ze haad en nijd prediken tegen gekleurde Nederlanders, omdat dat nu eenmaal hun geloof is ?
Zouden Rutte, Pechtold, Klaver, Samsom en hun landsverradende gepeupel dan ook opkomen voor de zielige nieuwe medelanders?
|
gast |
#1340 Gratis handboek dat wordt uitgereikt aan gelukszoekers als ze in de bootjes stappen2015-10-15 05:30 |
gast |
#1341 Inbreng Geert Wilders vluchtelingendebat (14-10-2015)2015-10-15 05:50Wat we niet lezen in de krant en waar hard om gelachen wordt door de andere politici. De voorbeelden zijn talrijk en schrijnend, maar ja, onze politiek correcte bestuurders willen het niet horen. WEG MET DE BURGERS !
Voorzitter, Genoeg is genoeg. Miljoenen mensen in dit mooie land zijn het spuugzat. Ik ga u vertellen waarom. Heel veel mensen stuurden ons hun verhaal naar ons toe. En een aantal van die verhalen ga ik voorlezen. Daar ga ik mijn termijn voor gebruiken. Verhalen die u niet in de krant leest. Waar de minister-president niet over spreekt. Waar het COA over zwijgt. Het verhaal van de gewone mensen in Nederland. En ik begin, mevrouw de voorzitter, met een bericht van een mevrouw van 80, die zegt: “Dag Geert, ik ben tachtig jaar oud. Ik heb één dag geholpen in de Amerikahal in Apeldoorn. Maar nooit weer. De asielzoekers trappen er rotzooi. Als ze een jack krijgen als tweede jas, niet van nieuw te onderscheiden, dan is het: ‘No, not new!’ Ze hebben een grote bek. Ze hebben commentaar op het eten. En ze krijgen in één keer net zo veel vlees als ik in een week krijg en ze gooien alles weg.” Een meneer uit Oude-Pekela, mevrouw de voorzitter: “Hier bij ons in Oude-Pekela heel veel overlast. Dronken asielzoekers vallen regelmatig jonge kinderen lastig. Jonge meisjes worden onzedelijk betast. Staan in het openbaar hun behoefte te doen.” Een mevrouw zegt: “Ik was afgelopen zondag in een supermarkt. Ik ben drieënzestig jaar. Ik rijd door mijn ziekte in een scootmobiel door een supermarkt en er was een grote groep asieljongeren aanwezig. Drie van die gasten kwamen mijn kant oplopen en wilden dat ik voor ze opzij ging, wat ik weigerde. En toen stak een van hen zijn middelvinger op en een ander maakte een snijbeweging langs zijn keel. Een van die knullen liep tegen mijn scootmobiel op, waardoor mijn spiegel naar binnen boog. Hij draaide zich om en kwam met opgestoken vuist mijn kant op. Nou meneer Wilders, ik kan vertellen dat ik verstijfd zat te wachten wat er ging gebeuren. Ik heb me omgedraaid en heb met grote spoed de winkel verlaten.” Mevrouw de voorzitter, ik ga door met een bericht van een mevrouw uit ter Apel: “Meneer Wilders, gisteren was een kennis van ons lastig gevallen door een vluchteling. Zij ging boodschappen doen en in de winkel werd ze achtervolgd en lastig gevallen. De vluchteling zei de hele tijd ‘I want to fock you’, totdat twee mannen met een stevig postuur de vrouw gingen helpen en toen droop de vluchteling af.” Iemand die werkt bij de telefooncentrale van het COA: “Hoi, ik werk bij de telefooncentrale waar de telefoontjes van het COA binnenkomen. 500 tot 700 per dag. Wij verzorgen ook de telefoontjes voor de beveiliging. De incidenten zijn met geen pen te beschrijven. Overal vluchtelingen die overlast veroorzaken. Elke dag meldingen van geweld en rellen en bijna niets daarvan zie je in de media.” “Beste meneer Wilders, ik stond in de rij voor de apotheek. Voor mij stonden drie mensen, vermoedelijk uit donker-Afrika. Met gebrekkig Engels werd de keurige Nederlandse dame volledig vernederd. Voor het feit dat ze een vrouw was. En beticht van discriminatie. En alléén omdat er tussen alle gratis medicijnen een rekening zat van vijftien euro voor een potje vitaminepillen wat niet vergoed werd. Ze waren asielzoekers en eisten dat ze alles gratis zouden krijgen.” Een meneer die schrijft: “Beste meneer Wilders, ik liep met mijn vrouw langs het AZC bij ons in de buurt en er werd een opmerking gemaakt naar mijn vrouw. Wat ze zeiden kon ik niet verstaan, maar ik liep naar deze mensen toe om de vragen wat ze wilden. En daarom werd ik bespuugd.” Een meneer uit Houten schrijft: “Beste meneer Wilders, de gemeente Houten (christelijke gemeente), heeft een slecht plan met 300 asielzoekers. Wat ongetwijfeld nog meer gaat worden. Ze hangen rond in het winkelcentrum. Ze vallen vrouwen lastig die boodschappen doen. Ze kijken je aan alsof je de duivel bent en schreeuwen Allah Akbar bij ons in de straten.” Een mevrouw uit wassenaar die schrijft: “Voorheen kon ik als alleenstaande jonge vrouw rustig in mijn dorp over straat lopen. Maar de laatste tijd word ik steeds vaker door mannen uit de plaatselijke opvang lastiggevallen als ik over straat loop. Ze sissen, ze lopen per ongeluk tegen me aan. Ze volgen me hinderlijk, ze spreken me aan. Ze vragen ‘Do you have a boyfriend. Do you want seks’. En als ik dan niet reageer roepen ze ineens in het Nederlands ‘vieze hoer.’” Voorzitter, een meneer uit Nijmegen zegt: “Onlangs ben ik in de regio Nijmegen bedreigd door een groep asielzoekers. Ze wilden mijn vriendin betasten en belagen. We zijn gelukkig geholpen door omstanders, maar enorm geschrokken.” Een meneer uit Emmen zegt: “Toen ik samen met mijn vriend, ik ben namelijk homoseksueel, op het station stond te wachten op de trein naar Zwolle, werden we onheus bejegend. We werden toegeschreeuwd. We werden bespuugd. Iemand wilde mijn vriend slaan. Ik werd omver geduwd. Het meest storende van dit fiasco vond ik nog wel dat de dienstdoende beambte zei toen ik had geklaagd: ‘ja, dat gebeurt nu eenmaal. Deze mensen zijn homoseksualiteit niet gewend´.” Een mevrouw uit Weert schrijft: “Meneer Wilders, mijn vrouwelijke familieleden worden uitgescholden voor hoer. Worden na bespuugd door de vluchtelingen hier in Weert.” En dan voorzitter, een man uit Almere: “Ik ben buschauffeur in Almere en wij ondervinden heel veel hinder van die asielzoekers. Zij hebben een enorm grote mond. Ze laten troep achter in de bus. Ze schreeuwen de hele boel bij elkaar. Ze rijden vaak zwart. “ Vz, ik zou nog een uur kunnen doorgaan. Maar dat zijn de verhalen die men in de kranten niet leest. Dat zijn de verhalen waar de minister-president het niet over heeft. Maar dit is de werkelijkheid van de gewone man en vrouw in Nederland. De schade die hier door al die mensen wordt aangericht, is niet te overzien. En wij pikken dat niet langer. We pikken het niet dat deze premier onze veiligheid, vrijheid, onze cultuur, ons geld, onze toekomst op het spel zet. De islamitische invasie, want dat is het, toestaat. De maat is vol. De grenzen moeten dicht. En deze premier, die daarvoor verantwoordelijk is, moet weg. En daarom zal ik in tweede termijn, en dat zal ik voortaan in ieder debat doen dat hierover gaat, een motie van wantrouwen indienen tegen dit kabinet. Dank u wel. |
Maria |
#1342 Kijk wat onze kinderen wordt aangedaan.2015-10-15 06:49Dit is wat er op straat en op het schoolplein gebeurt (behalve in het elitaire Ginneken natuurlijk). https://www.youtube.com/watch?v=f1WMuzyhBqo
|
Een echte Bredanaar |
#1343 Dijsselbloem: 1 miljard kost de asielopvang ons dit jaar (wat uiteraard een grove leugen is)2015-10-15 17:11‘Je kunt deze mensen immers niet op straat laten slapen’ (wel onze eigen burgers! ) zei Dijsselbloem, waarbij hij zoals overigens ook zijn andere politieke collega’s aan de echte oplossing van het probleem achteloos voorbij gaat, erop vertrouwend dat de Nederlander gewoon door blijft slapen. Wij kunnen een tijd lang discussiëren over wat het opnemen van een handophouder kost, maar met € 20.000 per jaar zitten wij aan de ondergrens en reeëler is aan te nemen dat wij het gemiddeld hebben over € 30.000 per jaar. Dus even middelen op € 25.000 ? De verwachtingen zijn, dat wij volgens Klaas Vaak dit jaar 60.000 hoogopgeleide culturele aanwinsten in ons midden mogen begroeten. Tel daarbij op de ruim 30.000 die zich al in ons land bevinden en conservatief gerekend kom je dan op 100.000 handophouders. Niet zo moeilijk als je nog kunt hoofdrekenen dat de jaarlijkse kosten dan i.p.v. de 1 miljard van Dijsselbloem DRIE miljard zullen bedragen. Dat wordt in november behoorlijk wat bijstellen, hetgeen in de praktijk zal betekenen een “kleine” BTW verhoging, nog wat meer accijns, nog wat andere verborgen bijstellingen die niet zo in de gaten lopen en huppekee, klaar is Dijs. En dan nog even kosten op middellange termijn: alle gezinsherenigingen, kindbruidjes, achterlijke neefjes en nichtjes in combinatie met feit dat op dit moment de Somaliers de grootste uitkeringstrekkers zijn, maar straks worden ingehaald door de Eritreers, nou, dan gaan we dus straks met 75 met pensioen, Even een kijkje over de grens in Duitsland waar de situatie volkomen uit de hand loopt. Van de 100 jonge vluchtelingen die om ze aan het werk te helpen een plek als ‘leerling’ ( Auszubildende = Azubi ) krijgen, haakt binnen een half jaar 80% af en valt terug in de sociale steun. Minister van Financiën Wolfgang Schäuble verwacht dan ook dat de opvang de Duitse overheid minstens 6 miljard gaat kosten maar het zou ook eerder tegen de 10 miljard aan kunnen liggen. Let wel, het gaat hier om de zgn. directe opvangkosten, dus de bed, bad en brood kosten. Maar zoals een filiaalhouder van de opticienketen Pearl aangaf, stond diens winkel opeens vol met een twintigtal net aangekomen gelukszoekers die op kosten van ons !!! een gratis bril met merkmontuur mochten komen uitzoeken. En wat te denken van de medische zorg, de noodzakelijke inentingen voor ziektes die bij ons al lang vergeten tijd zijn, maar die deze nieuwkomers volop onder de leden hebben. En dan de zich in de handen wrijvende juridische hulpverleners ( iemand moet dat dat toch doen ? ) die het werk van tegen hun uitzetting procederende deurkloppers niet meer aankunnen. Een gemiddelde procedure kost ons !! toch gauw tussen de 20 en 30.000 euro en dan heb ik het nog niet over het hoger beroep, de gang naar het Europese gerechtshof enz. Niets aan de hand, want volgens het COA, een organisatie die het kan weten !! levert de opening van een nieuw asielzoekerscentrum voor 500 handophouders gemiddeld 100 nieuwe banen op. Weliswaar haasten ze zich daaraan toe te voegen niet voor de eeuwigheid, maar toch … Nu twijfel ik niet aan deze stelling, want er moeten azc’s worden ingericht, daartoe moeten producten worden geleverd en niet te vergeten, de cateringindustrie afdeling halal draait op volle toeren. Daarnaast moeten uiteraard om hongerstakingen bij de handophouders te voorkomen, de toiletten en douches worden schoongemaakt, hetgeen mooi uitkomt, want voor de Nederlandse oudjes die ook wel eens naar de WC en douche willen was daarvoor geen tijd meer. Zo ziet u, ieder nadeel heeft zijn voordeel. COA vergeet even dat dit gewoon belastinggeld rondpompen is en dat er in feite helemaal niets wordt gecreeerd. De handophouders die volgens de wet niet mogen werken, zouden toch op z’n minst zelf hun eten kunnen maken en de zaak schoonhouden, maar als je hoog bent opgeleid valt dat natuurlijk tegen, in het Hilton vragen ze je dat immers ook niet, daarvoor is er personeel, dat bij het COA o.a. uit mensen die normaal gesproken in de inrichting thuis horen maar bij het COA ‘vrijwilligers’ worden genoemd. Staat ook leuker voor de buren, als ze vragen ‘goh ben je weer op proefverlof ?’ Gelukkig doet koning Willem een kleine contributie en ziet af van het ontvangen van zijn pensioenpremie à € 30.000 , omdat hij geen pensioen ontvangt, kunt u het controleren (even afgezien van het feit dat hij al ruim 850.000 euro per jaar netto ontvangt en hier niets voor hoeft te doen en dat de Oranjes waarchijnlijk in de top 10 van rijkste families op aarde staan)? Laat me niet lachen om dit volksbedrog ! Fijne knul hoor die koning, een genereuze man met een minstens net zo’n genereuze vrouw, altijd bescheiden op de achtergrond. En typerend voor ons land, wordt er in de tweede slaapkamer nog steeds gesteggeld over de onderhoudskosten van de Groene Draeck en wie ze moet betalen a 100.000 euro, heeft hij zijn paleizen met vette winst aan de staat verkocht en is hij slechts 'gebruiker', maar mag de staat (wij dus) opdraaien voor honderden miljoenen aan achterstallig onderhoud. Vast ingefluisterd tijdens de Bilderberg conferentie, ooit opgezet door zijn betrouwbare opa. Waar een klein land ‘groot’ in kan zijn. Wordt het niet eens tijd een voorbeeld te nemen aan onze oosterburen, die hun ‘premier ‘ tijdens een partijbijeenkomst er van langs gaven ? |
gast |
#1344 Goedendag Burgermannetjes2015-10-16 07:04Beste politici.
|
gast |
#1345 Geen stijl; Migratiecrisis: PvdA en VVD hebben geen idee2015-10-19 15:09De PvdA en de VVD. Ons landsbestuur. Onze "leiders". Ze kunnen elkaar niet de kop afbijten op principiële punten, want dan sterft het tweekoppig coalitiemonster. Ze omklemmen elkaar met verstikkende kracht om Wilders niet in de kaart te spelen. Ze zijn gewend dat problemen overwaaien, in woordwolken van politieke nietszeggendheid verdwijnen, of lekker veilig op de lange baan worden geschoven. En zo rommelen ze zich door hun regeringsperiode, met die chronisch grijnzende pantomimespeler als teflon voorstopper tegen alle krakende kritiek. Maar de asielzoekers waaien niet over, verdwijnen niet in woordwolken en de enige lange baan die ze nemen, is een oversteek door 6, 7, 8 veilige landen om in het Nederland van Mieles & Honig terecht te komen. Het worden er meer, meer, meer. En VVD en PvdA hebben géén idee. Ze hebben geen idee hoeveel er nog komen. Ze hebben geen idee wie er komen. Ze hebben geen idee hoeveel er nog bij passen. Ze hebben geen idee wie de oorlogsvluchtelingen zijn, en wie de gelukszoekers. Ze hebben geen idee wat ze tegen kindbruiden moeten doen. Ze hebben geen idee hoe ze vechtpartijen, religieuze twisten en misogynie op en rond azc's moeten aanpakken. Ze hebben geen idee wat het kost. Ze hebben geen idee waar die mensen moeten wonen. Ze hebben geen idee waar die mensen moeten werken. Ze hebben geen idee hoe die mensen moeten worden opgeleid. Ze hebben geen idee hoe die mensen de Nederlandse taal moeten leren. Ze hebben geen idee hoe die mensen moet worden uitgelegd dat dit een vrije, open en democratische samenleving is. Ze hebben geen idee hoe eerbied voor de gelijkheid en gelijkwaardigheid moet worden bijgebracht. Ze hebben geen idee wat de sociale uitwerking van zoveel ongebreidelde en ongecontroleerde islamitische instroom is op de cultuur en samenleving in Nederland. Ze hebben geen idee hoe gepikeerd gemiddeld Nederland is over de chronische tweederangs behandeling van het eigen volk, dat al jaren moet toezien hoe alles duurder wordt, zwaarder wordt belast en op het bord van de burger wordt geschoven terwijl de woningnood en het werktekort oplopen, de zorg erodeert en het onderwijs achteruit holt. Ze hebben geen idee hoe leed de ogen zijn die het geld met miljarden tegelijk naar Brussel en Athene zien vloeien. Ze hebben geen idee hoeveel afkeer het egoïsme van de Hans de Boertjes van deze wereld oproepen. Ze hebben geen idee hoe het voelt om voor racist, tokkie of nazi te worden uitgemaakt als je kritiek hebt op de ongebreidelde instroom van migranten die voorrang op bed, bad, brood, woning, werk én verblijf krijgen. Ze hebben géén idee hoe beledigend het klinkt als dit stelletje ideeënloze angsthazen in Den Haag het vervolgens waagt om tegen Nederland te zeggen: 'Hou het hoofd koel en het hart warm' (vicepremier Asscher) en 'bewaar de rust en de betamelijkheid' (MinPres Mark). Ze hebben geen idee, maar ze rijden wel het morele hoogpaard met preken over De Toon en De Humane Moraal. Ze hebben geen idee hoe gevaarlijk kortzichtig hun spel van grote woorden en leeg leiderschap is. Ze hebben geen idee. De migratiecrisis is in de eerste plaats een identiteitscrisis. |
gast |
#1346 Opvang vooral in armere wijken2015-10-20 06:43Vluchtelingen worden bijna nooit in chiquere wijken opgevangen. Van de tien grootste steden worden alleen in Groningen vluchtelingen ondergebracht in een wijk die niet bekendstaat als probleemwijk. Inderdaad, wel in een kwetsbaar stadshart waar drugsproblematiek heerst , maar niet in het Lommerijke Ginneken waar vooral VVD en SP raadsleden wonen.
Maar wel lekker wapperen met die moraalvinger. |
gast |
#1347 Integratie nu al een volledig succes2015-10-20 07:11Asielzoekers belagen buschauffeuseEen groep dronken asielzoekers heeft dit weekend in Gilze en Rijen een vrouwelijke buschauffeur bedreigd. Volgens sommige omstanders werd de vrouw uit de bus getrokken en tegen de zijkant van het voertuig gedrukt. „De vrouw is ontzettend aangedaan. Ze was niet meer in staat haar rit te vervolgen”, zegt een woordvoerster van busbedrijf Arriva. Uit angst voor bedreigingen weigerden na het voorval ook andere chauffeurs de lijndienst uit te voeren. AangifteArriva heeft aangifte gedaan bij de politie. „Wij staan niet toe dat onze werknemers ook maar iets wordt aangedaan”, zegt de woordvoerster. Het incident gebeurde zaterdagavond rond een uur of acht. Een groep dronken asielzoekers wilde vanuit Rijen de bus pakken naar het azc Prinsenbos. De groep was echter groter dan het aantal zitplaatsen, waardoor niet iedereen mee kon. De asielzoekers belaagden daarop de buschauffeur. Arriva zegt op basis van vervoersaantallen de lijndienst (busroute 130) in het weekend met achtpersoonsbusjes te rijden. „Op sommige onverwachte momenten is dat niet voldoende. Dat vinden wij heel vervelend, maar het kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn om onze medewerkers te belagen. Wij betreuren deze situatie ten zeerste”, zegt de woordvoerster van Arriva.
Gaat goed zo. Duidelijk getraumitiseerde hersenchrirurgen op een uitstapje van hun jaarclub. Heel gewoon. uiteraard mag dit in Nederland en worden ze nu uitgenodigd op de thee bij de burgemeester. Die K-chauffeuse is een rechtse tokkie die dit gewoon verdient.
Straks met hele straten/buurten tegelijk want de politie is al volledig kapot bezuinigd en die paar die op straat zijn moeten het huis van Klaas Dijkhoff bewaken, want oh wee kom niet met je fikken aan onze ???? politici. Nou hier is een wake up call, jullie vertegenwoordigen ons niet meer, dames en heren op jullie eenzame wolk. |
gast |
#1348 Moordenaar schuilde in AZC2015-10-21 07:47Je verwacht het niet, tussen al die 10.000-den kansenpareltjes zat maar 1 rotte appel. Echt waar hoorEen moordenaar heeft twee maanden in het asielzoekerscentrum in Schalkhaar gewoond. Voor de geesteszieke Eritrese asielzoeker gold een opsporingsbevel voor de gruwelijke moord op zijn ex-vriendin. Dankzij de Duitse politie is de 25-jarige man opgepakt en uitgeleverd |
gast |
#1349 waanzin2015-10-22 05:54Frankrijk, oppervlakte: 640.000 vierkante kilometer, 260 azc´s Nederland: 41.000 vierkante kilometer, 220 azc´s (inclusief noodopvang), en COA en asielindustrie blijven maar doorpompen. We hebben bijna net zoveel AZC´s als een land dat 16x keer zo groot is. Straks alle narijzenden erbij en we zijn met recht een van de top 5 moslimlanden in Europa. Nederlandse delegatie van ambtenaren die op snoepreisje was naar Parijs om te kijken hoe men daar met integratievraagstuk omgaat is door de locale pareltjes uit het Rifgebergte in elkaar gebeukt.... Dat was een pracht excursie. Welkom in de wereled van de gewone mensen op straat , beste ambtenaren. Nu niet vergeten een mooi verslag te schrijven voor jullie VVD en D66 baasjes in de politiek die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt. |
gast |
#1350 Brussel: Extra 100.000 opvangplaatsen in Zuid-Europa2015-10-26 09:38Geweldig wat een doortastendheid. 100.000 extr aplaatsen in Zuid-Europa. Iets wat Duitsland maandelijks opneemt. Concreet betalen we dus nu voor: de opvang in de regio's, de opvang om ze buiten de EU te houden (Turkije???), de opvang op weg naar de EU (geen visumplicht meer vanuit Turkije), de opvang in de bufferzone van de EU (balkanroute) en als ze tenslotte het doel hebben bereikt (West Europa). Nog even en we gaan ook de overtocht betalen vanuit oorlogsgebied.. oh wacht dat gaan we al doen bij de gezinsherenigingsaanvragen. |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Geen AZC in Elst 2025
1157 Gemaakt: 2025-01-08
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
1044 Gemaakt: 2025-01-05
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
2017 Gemaakt: 2024-11-23
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
6036 Gemaakt: 2024-11-15
Sloop niet de 100 jaar oude school
523 Gemaakt: 2024-10-17
Meer ondersteuning voor mensen met NAH (niet aangeboren hersenletsel) en hun omgeving
1350 Gemaakt: 2019-03-24
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
431 Gemaakt: 2024-12-18
Respecteer de euthanasiewet
7929 Gemaakt: 2024-11-02
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
111 Gemaakt: 2025-01-01
29 jarige man is dakloos wegens de gemeentelijk onrechtmatigheid Dordrecht
33 Gemaakt: 2025-01-09
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
278 Gemaakt: 2024-12-25
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65318 Gemaakt: 2023-01-17
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
394 Gemaakt: 2024-12-21
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
699 Gemaakt: 2024-12-11
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
121 Gemaakt: 2024-12-29
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
149 Gemaakt: 2024-12-15
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22460 Gemaakt: 2020-06-30
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
600 Gemaakt: 2024-11-20
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5965 Gemaakt: 2024-11-10
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
44 Gemaakt: 2024-12-31