Gelijkenergietariefvooriedereen

Tigra

/ #16

2015-10-21 16:36

als alleenstaande is er nooit wat over op het einde van de maand, en nu al zekers niet meer, het was al moeilijk aangezien mijn ex al een heel jaar niet meer betaald, sinds hij in het huwelijksbootje is gestapt op Valentijn betaalde hij niets meer voor mijne zoon (enfin de nieuwe vrouw kijkt zelf niet om naar haar kids, haar kids zijn geplaatst). De jeugdrechter raadde ons aan om in bemiddeling te gaan, we kregen elk een mooie brochure mee.....

Eenmaal buiten de kamer stond er ons iemand op te wachten, we moesten elk eerst 500 euro storten op een rekening voor de bemiddeling kon beginnen. Enfin heb dan nog een factuur gehad van 2500 euro te betalen binnen de 5 werkdagen, what a joke, enfin of ik nu werk of niet, het is dweilen met de kraan open .... oesje past nog bij mijn werk ook die zinspeling, ik werk met dienstencheques, ook niet altijd een zege .... 

Die dikke nekken soms. Vrouwen die zelf nooit kuisen, mooi opgemaakt , veel geld, ik moet er soms om lachen,moesten zij toekomen met één loon, ze zouden zoveel cinema niet verkopen lol.....

Moest ik nu nog alleen zijn zonder kind, zou ik me nu niet zo gefrustreerd voelen, maar de leuke periodes komen eraan, Halloween, de Sint , kerst - en nieuw, en ge maakt het me bijzonder moeilijk Turtel!!!!!!!!!

Enfin gij zijt géén alleenstaande die met een laag loon moet toekomen  hé, waarom denk je niet eens aan de mensen met één loon die het al moeilijk hebben iedere maand? Ik betaal al iedere maand 150 euro aan energie!!!!

Ik kan wel begrijpen waarom er meer zelfmoorden zijn, sommigen zien het allemaal niet meer zitten,

alles lijkt soms zo donker ..... iedere maand gaan werken en nooit iets over hebben,  ik zie het al voor mij gij met Kerst-en Nieuw aan tafel met een rijkelijke gevulde kalkoen voor uwe neus (heb medelijden met diene kalkoen ....),

en ik met een goedkope fles witte wijn (chateâu migraine), dju wat kan ik daar nu bij serveren dat goedkoop is?en het zou nog lekker moeten zijn ook .....misschien stel ik teveel eisen

Maar toch ben ik blij als alleenstaande, heb al die zorgen niet dat koppels hebben....