Gelijkenergietariefvooriedereen

tata

/ #118

2015-11-02 08:34

ik kom net iets men echtscheiding te boven, sta weer op eigen benen, kom amper toe.. maar elke maand een diepe zucht van opluchting als het me toch lukt, en nu dit weer??? Binnenkort krijgen we nog wat verhogingen erboven op..werken voor tja voor wat ik vraag het me af.. om rekeningen te betalen?? is dat ons leven dan? werken en werken en werken om te betalen, terwijl zovelen profiteren van het systeem..

waar gaat dit heen, willen jullie armoede? haal het geld bij wie het kreeg, diegenen die met de centen weglopen, die geld opstrijken van hun gewonnen energie... en verdeel het te betalen deel eerlijk, dat we met zijn allen moeten bijdragen tot een leefbaar België akkoord.. maar niet op deze manier.. de voorbije jaren heel wat geinvesteerd om net men energierekening naar beneden te krijgen, s avonds met minder licht .. duurdere toestellen, waardoor zienbaar minder verbruik enz.. allemaal voor niets zo blijkt, want jullie komen het geld dan maar op een andere manier halen.. schandalig is het gewoon!

straks gaan we nog beter af zijn als vluchteling.. hier in dit land, dan diegene die desondanks alles toch probeert zijn kop boven water te houden, en de touwtjes probeert aaneen te knopen, zonder steun van alles.. nu vraag ik me af..

zijn wij de stomsten?