Zeg nee tegen azc Brunssum


Gast

/ #984

2015-11-13 20:18

Wat Joling schrijft en de media ervan maakt komt op hetzelfde neer. En het klopt dat van een staus houder meer bekend is en als je goed leest zie je dat ik schrijf dat ik daar meer vertrouwen in heb. En dat ze intussen ergens moeten blijven ik zou zeggen op een afgelegen terrein. In tenten of loodsen of wat dan ook. En werkeloosheid en woning heeft alles met asielzoekers te maken. Die moeten ook werken en een woning hebben dus je maakt het probleem dat er al is groter. Als mijn ouders in een huurwoning wonen en sterven mag ik er niet in blijven wonen. Niet gelezen hoor, maar van dichtbij meegemaakt, dus sta ik op straat! En verder hoeft mss niemand op straat te leven zolang kinderen tot hun 40ste Bin hun ouders kunnen blijven. Voor de gewone Nederlander is er al bijna niks meer urgentie. Ga ik scheiden en mijn vriend blijft in de woning krijg ik geen urgentie waar moet ik dan heen? In het huis met ruzie tot 1 tot moord in staat is???? Schei toch uit. Los de problemen in Nederland op voor je anderen gaat helpen. Er gaan kinderen met honger naar school omdat er geen eten is thuis. Dat is pas erg.