Sluit de Nederlandse grenzen!

Gast

/ #407

2015-11-14 09:09

In wat voor wereld leven wij?!
Geschokt door de beelden van Parijs... Vraag ik mij ernstig af
Waneer zijn wij aan de beurt?
Want wij leven in een land dat klakkeloos de grenzen open houd voor alles en iedereen.
Waar onderdak, een bed en voedsel word aangeboden maar nooit is het goed genoeg! Waar er Nederlanders honger hebben maar de asielzoekers demonstraties voeren?! En 1 rotte appel maakt idd geen hele doos,, maar in Parijs slachten 5 rotte appels 140 mensen (tot nu toe) af!! Wtf gebeurd er hier? Erger nog wij laten het toe! 'Onze' president spreekt van geen acute dreiging.. Maar deze was er in Parijs ook niet!!
Fb kleurt zwart vandaag..
Omdat een ieder meeleeft met de gebeurtenissen in Parijs.
Een enkeling heeft nog het Gore lef om de zwarte pieten discussie aan te halen..
En ik ben ook pro zwarte piet maar wie is daar nu mee bezig?
Beangstigend vind ik het!
Het idee dat hordes ouders met kinderen zich op een en dezelfde plaats bevinden om onze traditie in eren te houden..
Met 'onze' kinderen aan hun hand..
En je mag je niet laten leiden door angst, maar god weet hoeveel van dit gespuis er al door onze Nederlandse regering (lees: welkome comité) is binnen gelaten?! Dus ik denk dat deze angst meer dan op zijn plaats is!
Waneer beseft onze minister president dat het Nederlandse volk klaar is met zijn grappen en grollen en wij een leider nodig hebben die zijn eigen volk serieus neemt!
Een leider die onze grenzen sluit en wel NU!!
Want als jij het niet doet meneer de president wie dan wel?wie waarborgt de veiligheid van ons en onze kinderen..
En al laat ik mijn leven niet beheersen door angst..,
Wil het niet zeggen dat ik niet bang ben!!

#prayforparis