Sluit de Nederlandse grenzen!

Gast

/ #1502

2015-11-14 11:14

het moet een keer genoeg met al dat zogenaamde toetreding van een ander heel land naar kleinere landen die al vol zitten en dan is niks goed genoeg voor die tuig,alles moet van superrrrr top kwaliteit zijn en dan is het nog niet goed genoeg voor hun. Zo mogen blij zijn met minder en de waarde van de spullen leren waarderen. In ons eigen land zijn mensen die het niet kunnen kopen of krijgen die mogen niet eens klagen er over dan word gelijk der bekken genoert. Nou de GRENZEN dicht, ik stem op Geert Wilders wat ik al een helen poos doet, die zegt en doet wat het Nederlandse Volk zeggen en vragen waar anderen partijen niet doen, die cenken alleen met hun angst voor de anderen cultuur omdat ze bang zijn hun eigen hagjes... Nee is nee weg is weg vol is vol, retourtje terug waar ze vandaan kwamen zo moet het en zo hooet het. nederlandse Volk moet der poten stijf houwen en in opstand komen en opkomen voor hun ,onze eigen waarde en normen.alles wordt afgepakt en ontnomen , straks mogen we alleen hallal voer vreten, nou echt niet daar pas ik voor,dan wordt ik liever vegetarisch.