Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #1396 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-17 11:46

Haatfeestje

We gaan er niet politiekcorrect over doen: Domrechts maakt altijd een vreugdesprongetje bij een terroristische aanslag. Eén van de domrechtse roeptoeters, Annabel Nanninga, schreef het onlangs nog: het zou mooi zijnals de types die pleiten voor harmonie en verdraagzaamheid door een aanslag van hun moraalpaard zouden donderen.

En je ziet aan de reacties na een daadwerkelijke aanslag dat ze het ménen: Jan Roos die ‘Policor Nederland’ toebijt: ‘al beseft wat jullie ons land hebben aangedaan?’; Marck Burema, de hoofdredacteur van GeenStijl, die een aantal voorstanders van een humaan vluchtelingenbeleid bij naam noemt en ze ervan beschuldigt ‘kniediep in het bloed’ te staan (‘kniediep’, van ‘knee-deep‘; Burema is een taalterrorist). Bart Schut die strijders tegen islamofobie ‘fellowtravellers van de terroristen’ noemt. Bart Nijman die beweert dat dit het soort terreur is dat ‘migranten meebrengen’. Ephimenco die dramt dat moslims geen afstand nemen, terwijl moslims over elkaar buitelden om afstand te nemen, vast ritueel na een aanslag. Geert Wilders die de gelegenheid te baat neemt de grenzen te sluiten, De Telegraaf die een lijst van terroristische aanslagen door moslims op de voorpagina zet, enzovoort, enzovoort.

Dolle apen

Niemand die begaan is met de slachtoffers, allemaal zijn ze op jacht naar daders. En voor de duidelijkheid, dat zijn niet degenen die in Parijs aan het moorden sloegen, maar de linksmensen, de Gutmenschen, de moslims, de vluchtelingen. Menige brave huisvader heeft zijn zaterdag achter de computer doorgebracht, ruziezoekend met linksmensen en moslims. ‘We steken moskeeën in de fik!’; Tegen mij: “Jij strijdt voor minder westen en meer islam. Gewoon handlangertje!” Ik kreeg zo’n vijftien dolle apen op mijn dak, opgestookt door Jan Bennink vanachter zijn laffe Ans Aarsema-account.

129 doden, bloed, pijn, onmetelijk verdriet, en voor deze types is het een haatfeestje, een aanleiding voor het creëren van nóg meer haat. Vooral tegen medeburgers, die niks met de aanslagen te maken hebben. Een gehoofddoekte vrouw merkte volkomen terecht op: “Dit land is zo verrot dat ik drie keer moet nadenken voordat ik in het openbaar mijn medeleven kan betuigen. Over terreur en vrijheid gesproken”.

Ze zitten inderdaad in de hoek te wachten om je te kunnen betrappen op een verkeerd woordje op een verkeerd moment, om je in je nek te kunnen springen en je aan stukken te scheuren.

Moffenhoerkaalscheerder

En oorlog, allemaal willen ze oorlog, VVD-Kamerlid Han ten Broeke voorop. ISIS vernietigen! ISIS wegvagen! Niet dat iemand zijn eigen kind naar Syrië wil sturen, uiteraard. Obama moet weer een paar blikken kansarme jongeren opentrekken om zich aan stukken te laten schieten. De dappere Nederlanders dragen hun steentje bij door moskees in brand te steken en stenen door ruiten te gooien.

Want je kunt de Nederlander uit de moffenhoerkaalscheerder halen, maar de moffenhoerkaalscheerder nooit uit de Nederlander. Die blijft daar stevig ingebed, wachtend op zijn kans.

Misschien nog wel erger zijn de schijnheilige gladjakkers die zogenaamd voor redelijkheid pleiten, zoals grapjas Jochem Myjer: ‘Ik vraag jullie vriendelijk, zullen we de kinderen, die nooit zullen begrijpen dat je uit geloofsovertuiging mensen afslacht vandaag alsjeblieft nog even laten geloven dat de wereld onschu;dig kan zijn?’ Doe het voor de kinderen alsjeblieft, maar het ligt wel aan de islam. Myjer is de racistische linkmichel van het jaar.

Handlangertje van ISIS

Niet de Gutmenschen, niet de moslims, maar deze types steunen ISIS, blijkt nog maar weer eens uit dit verhaal van een Franse ex-gijzelaar van ISIS, Nicolas Hénin: ‘Central to their world view is the belief that communities cannot live together with Muslims, and every day their antennae will be tuned towards finding supporting evidence.

Dus, Bart Schut, met je gehits tegen moslims betuig je je een fellow travellervan ISIS. En óók in deze oorlog blijkt De Telegraaf aan de kant van de vijand te staan. Die kan haar naam beter veranderen in De ISIS-bode. Yo, Pritt, handlangertje van ISIS! Han ten Broeke, dat is ISIS in het hart van onze democratie.

Waar heeft ISIS een hekel aan? ‘Cohesion, tolerance – it is not what they want to see‘, aldus Hénin. Dus die imam bij die herdenking in Rotterdam, gisteren, die vurig pleitte voor eenheid tussen moslims en niet-moslims, diebestrijdt ISIS. De Rotterdamse moslims, die ondermijnen de terroristen. Niet voor niks sloegen de moordenaars vrijdag toe in de progressieve buurt van Parijs, waar mensen welwillend staan tegenover moslims en vluchtelingen. 

Bombarderen en grenzen sluiten

Je daardoor niet uit de tent laten lokken, dát is verzet. Bombarderen en grenzen sluiten, dat is wat ISIS wil. En gisteren beet iemand me toe dat ik niet spoor omdat ik opmerkte dat het verdwijnen van ISIS een ramp voor de overheid zou zijn, maar de VS heeft wel weer aan 1,3 miljard dollar aan wapens toegezegd aan Saoedi-Arabië.

Want vrede in het Midden-Oosten, daar heeft het Westen niks aan. Daar moeten dan af en toe maar een paar honderd van onze kinderen voor worden geofferd.