Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #1461 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-17 15:51



Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel. Hetzelfde geldt voor Ronald Sörensen (PVV) die meermaals heeft gelogen over zijn ontslag als onmogelijke leraar en politie-inzet om hem na zijn ontslag te verwijderen van dezelfde school. 

"Soms heeft het geen nut om met iemand in discussie te gaan. Soms voel je aan je water dat het de desbetreffende persoon om iets heel anders gaat. Ik heb niet alleen dat gevoel bij u, ik weet het zeker. Hoe ik dat weet ? Omdat ik ooit op dezelfde school les heb gehad waar u les heeft gegeven. Ik weet niet hoe het u verder vergaan is, maar destijds was u helaas niet goed genoeg om voor een VWO klas te staan, u moest het doen met de MAVO. Ik kan het weten, ik zat op het VWO en ik heb nooit les van u gehad. Wat ik wel weet is dat u toen (jaren 80) al een behoorlijke reputatie had opgebouwd als een nare, xenofobe leraar. Oh ja, ook bij de autochtone leerlingen was u niet bepaald geliefd. Maar waar ik helemaal van sta te kijken zijn uw ontelbare leugens in de media en op uw weblog omtrent uw vertrek van die school. Volgens u had het iets met een beroerte te maken waardoor u in de WAO terecht kwam. Ooit schreef u dat uw hangende mondhoeken en norse blik ook aan die beroerte te wijten zijn. Wees een vent mijnheer Sorensen en vertel iedereen dat u ontslagen bent. Ontslagen omdat u allochtone en autochtone leerlingen tegen elkaar uitspeelde (dat is ook de Sorensen die ik ken). Ontslagen omdat (autochtone !!) ouders dat van de school eisten. Vertel dat u ondanks uw ontslag toch in de klas kwam , weigerde te vertrekken, en daarna door beveiliging en politie uit het gebouw bent gezet."