Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #1485 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-17 16:55

Vanwege ‘de joods-christelijk-humanistische beschaving’. Rot toch op

 

Op 13 januari 2006 kwamen de drones boven een klein dorpje ergens in Pakistan. Ze kwamen voor Ayman Zawahiri die dood moest omdat toenmalig opperrechter en heerser over al het leven op Aarde George W. Bush het zo beschikt had: in order ‘to p’tekt our free’ms against ze terreristszz’ of zoiets.
Hier zouden ‘we’ zeggen in navolging van een genocidale partij: ter verdediging van de ‘joods-christelijk-humanistische beschaving.’
Hoe dan ook, de drones misten hun doel. Twee maanden later kwamen de drones weer voor wat dan Al Qaida’s leider zou zijn en weer misten ze hun doel. We zijn acht à negen jaar later en Ayman Zawahiri leeft nog. Zesenzeventig kinderen en 29 volwassenen die part noch deel hadden aan ‘the war on terror’ niet meer: die werden namelijk wel geraakt in de twee drone-aanvallen.
Zo werden in die zogenaamde ‘war on terror’ om een handjevol mensen wederrechtelijk te executeren – er is geen rechter die zich heeft kunnen buigen over Osama Bin Laden of Ayman Zawahiri of tal van anderen die het doelwit waren en wat ze al of niet gedaan zouden hebben – 1147 onschuldige mensen vermoord. Nogmaals zoals ‘we’ hier zouden zeggen: vanwege de ‘joods-christelijk-humanistische beschaving’.

Ik dacht ik roep het maar even in herinnering voor als vandaag al die huichelaars in Parijs waaronder een premier die een genocidale partij een ‘hele normale partij met hele normale standpunten’ vindt gaan lopen blaten over ‘vrijheid en democratie.’
Moet ik het nog hebben over de overige honderdduizenden doden in Syrië, Jemen, Irak, Mali en al die andere plekken die een hel op Aarde zijn geworden vanwege de westerse drang ‘to p’tekt our freems’ of, zoals ‘we’ hier zouden zeggen in navolging van die genocidale vrienden van Rutte ‘ter verdediging van de ‘joods-christelijk-humanistische beschaving’?
Rot toch op met je ‘joods-christelijk-humanistische beschaving’.
Morgen worden er gewoon weer wapendeals gesloten met allerlei feodaal en dictatoriaal tuig in het Midden-Oosten en worden uw vrijheden en rechten verder ingeperkt vanwege de….juist.