Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #2129 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-11-25 21:27

Sandra slaat terug

 

Een zekere Sandra merkt op dat in weerwil van de instructies van de bedrijfsleiding er tóch een oude zwarte piet hangt als versiering in een HEMA-filiaal.
Daarom meldt ze haar waarneming via social media aan de bedrijfsleiding van het warenhuis.
Dat laat weten dat het direct actie zal ondernemen om daar waar er nog oud en aanstootgevend decoratiemateriaal hangt, dat te verwijderen.
U raadt het al: zowel Sandra als de HEMA krijgen een stortvloed aan bedreigingen en verwensingen over zich heen.
Echt duizenden. HEMA heeft besloten aangifte te doen wegens de bedreigingen jegens het personeel van het bedrijf.
En raadt eens? Net als in het Brabantse Steenbergen waar de aanhangers van Wilders, geobsedeerd als ze zijn met het anderen – meestal vrouwen – aandoen van seksueel geweld, wordt ook Sandra bedreigd met verkrachting.
De Alfred Rosenberg en IS-fellowtraveller van terreurorganisatie PVV laat ook van zich horen, maar Sandra slaat terug en daarmee de spijker op zijn kop:

 

 

Sandra kan overigens waarschijnlijk nog wel een brief verwachten van de meeste fractievoorzitters in de Tweede Kamer waarin ze nog een trap na krijgt.
Voor mij is ze echter een dijk van een mens en ik denk dat ik daarmee namens de hele redactie en alle medeschrijvers spreek.