Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #2679 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-12-06 20:03

Britse Pegida-leider neemt ontslag na 'slechtste interview ooit'

De Britse afdeling van de anti-islamorganisatie Pegida had met Tim Scott nog maar net een nieuwe leider of hij gaf al zijn ontslag. Zijn tenenkrullende interview van donderdag zit daar hoogst waarschijnlijk voor iets tussen, want Scott slaagde erin om in minder dan twee minuten zijn geloofwaardigheid helemaal aan diggelen te slaan.

Tim Scott gaf als nieuwe leider van Pegida een interview aan de Britse nieuwszender Channel 4. Omdat Scott eerst zijn achternaam niet wou prijsgeven, wees journalist Alex Thomson hem erop dat het vrij ongewoon was voor een leider van een politieke beweging om zijn volledige naam niet bekend te maken. Uiteindelijk zwichtte Tim Scott en gaf hij ook zijn achternaam, maar het interview werd er hoegenaamd niet beter op. 

"Het is heel belangrijk dat de waarheid naar buiten wordt gebracht", stak Scott van wal, waarop Thomson vroeg naar wat die waarheid dan precies inhield. "Wat er allemaal in ons land gebeurt", antwoordde Scott, die vergeten leek te zijn wat er allemaal in zijn land aan het gebeuren was. 

"Meisjes worden seksueel misbruikt, jongeren radicaliseren", zegt Scott, maar hij slaagt er niet in meer argumenten te vinden. "Er zijn zoveel dingen", zegt hij nog, maar wanneer Thomson dan vraagt naar die dingen, moet hij het antwoord schuldig blijven. "Jij zegt dat er een probleem is, maar als ik je ernaar vraag, kan je het mij niet zeggen", zegt Thomson, waarna Scott over "Irak... en zo", begint.

"Gemanipuleerd"

Scott heeft ondertussen ontslag genomen als leider van Pegida, maar hij beweert dat zijn ontslag niets te maken heeft met het interview. "Ik ben gestopt om redenen waarover ik geen controle heb", luidt het. Hij zegt dat Channel 4 in het interview geknipt en geplakt, zodat het in hun linkse agenda zou passen. 

"Ik had de beweging goed kunnen leiden, omdat ik hier voor één ding ben: omdat ik van mijn land hou", besluit hij op Facebook.

 

Bron

 

Tuurlijk joh, het is links knip- en plakwerk dat jij geen flauw benul hebt waar je het over hebt. Wat Domrechtse leugens blootlegt is immers altijd links gemanipuleer.