Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #2698 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-12-06 20:55

Intimidatiecircus NVU

‘De Nederlandse Volks Unie, (NVU) vanaf nu tuig te noemen, struint azc-bijeenkomsten af omdat het hun democratisch recht is.’

Het tuig overschreeuwt en intimideert mensen die een inspraakavond willen bezoeken om zijn of haar duit in het zakje te kunnen doen. Mensen blijven daarom maar thuis omdat ze geen problemen met het tuig willen. Mensen blijven maar thuis om te voorkomen dat er een steen door het raam wordt gegooid. Mensen blijven thuis omdat ze door tuig gehinderd worden om hun recht op inspraak uit te oefenen. Mensen blijven thuis om te voorkomen dat hun huis beklad wordt met leuzen en hakenkruizen. Had ik het al over dreigbrieven gehad?

Intimidatie is een oud middel om redelijke mensen de mond te snoeren en is in de geschiedenis vaker met succes toegepast. Nee, ik ga niet zeggen hoe en wanneer, dat mag u zelf doen.

Ik wil dat slappe politici en slappe journalisten deze verkrachters van de democratie in daad en woord gaan aanpakken. De zweep erover. Afschrijven dat gajes. Afranselen is nog te goed voor dit tuig. Mensen voelen zich onveilig op straat omdat er xenofobe testosteron-nazi’s op straat lopen die zowel de brave burger als de vluchteling bedreigen en er mee wegkomen.

Schande!