Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #2717 Het ware gezicht, hypocriete van Extreem Rechts

2015-12-07 11:11

Ja, het ligt aan de islam. Wat ga je eraan doen?

Nu kan ik me wel blijven verbazen dat blanke massamoordenaars altijd als eenlingen worden gezien en hun gemeenschap nooit medeplichtig wordt gemaakt. Ik kan me steeds maar weer verzetten tegen die opgedrongen verwantschap met misdadigers die zich al dan niet beroepen op hun religie. Ik kan me boos maken dat daders met een islamitische achtergrond steevast leiden tot nog meer inperking van onze vrijheden, alsof geweld door moslims erger is dan geweld door niet-moslims en elk leed niet even zwaar telt.

Maar tegen de waterkoker ouwehoeren heeft meer nut. Dus ik ga het voortaan anders doen. Iedere amoebe die stelt dat geweld nu eenmaal inherent is aan de islam, zal ik bevestigen in zijn idee.

Ongelovigen doden

Als een omhooggevallen journalist stelt dat de ‘Koran een urgent probleem vormt‘ zal ik dat volmondig beamen.

Moeten moslims alle ongelovigen doden? Jazeker, zal mijn antwoord zijn. Terroristen plegen hun daden in naam van hun religie. Het staat allemaal in de Koran.

Asscher, met zijn infatiele participatieverklaring waarmee hij denkt nieuwkomers net zo, ahum, verlicht te laten zijn als Henk Bres, zal ik smakelijk uitlachen, want we weten toch allemaal dat moslims mogen liegen tegen ongelovigen? Dat heet taqiyya. Heb ik zelf op internet gelezen.

Geestelijk uitgedaagden

Niks afstand nemen. Geen veroordelingen of verontschuldigingen. Als geestelijk uitgedaagden, vermomd als politicus, columnist of ander klapvee zo graag wil geloven dat het allemaal aan de islam ligt, ga vooral je gang.

Wat ik dan op enig moment wel graag zou vernemen, is wat jullie eraan gaan doen. Gewoon, zonder om de hete brei heem te draaien. Wat gaan jullie doen aan het urgente probleem dat de islam is?