Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #2720 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-12-07 11:17

Wie is de lafste?

 

Gisteren werd ik tijdens Nieuwsuur getrakteerd op een gesprek met vier laffe politici die een oproep deden tot verdraagzaamheid. En dan denk ik: ‘Verdraagzaam? Ik moet verdraagzaam zijn jegens het xenofobe tuig namens wie ene Geert Wilders dat vod mede heeft ondertekend? Verdraagzaam zijn jegens politici die niets durven zeggen over Geert Wilders en zijn kom in verzet hooivorkenbrigade? Verdraagzaam zijn jegens tuig, nazi’s, bedreigers en nitraatbomgooiers?’

Doe eens een oproep om het niet langer te pikken, doe eens een oproep om dat tuig aan te pakken! Met je verdraagzaamheid. Het verdraagzaam-stadium zijn we allang gepasseerd.

Dat een informatieavond in Harlingen niet doorgaat vanwege angst voor NVU-tuig en bezorgde burgers  is geen reden om verdraagzaam te zijn. Dat stenen door ramen worden gegooid van weldenkende Nederlanders is geen reden om verdraagzaam te zijn. Dat mensen bang zijn om zich positief uit te spreken over azc’s is geen reden om verdraagzaam te zijn. Dat er dreigbrieven worden verstuurd aan politici en lokale bestuurders is geen reden om verdraagzaam te zijn.

Het is een signaal aan laffe politici om op te treden! Om het tuig aan te pakken. Maar dat is te veel gevraagd. Men doet een oproep tot verdraagzaamheid. Mede ondertekend door Geert Wilders, u weet wel, die geblondeerde xenofoob die onverdroten doorgaat met haat-flyeren, die onverdroten doorgaat met het oproepen tot onverdraagzaamheid.

Tikkeltje pervers vindt u niet?