Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #2728 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-12-07 11:31

De Pavlov-hondjes van Geert Wilders

 

U heeft vast wel eens van hem gehoord: Ivan Petrovitsj Pavlov. De man die ontdekte dat als je honden een belletje liet horen alvorens ze eten te geven,  ze in no time al gingen kwijlen van het geluid van het belletje alleen: Het Pavlov-effect. Misschien vraagt u zich af wat dit met Geert wilders heeft te maken.

Geert Wilders liet gisteren een tweetscheet over bootvluchtelingen, iets met terugsturen van bootvluchtelingen. ‘Boeien,’ zou u kunnen zeggen ware het niet dat ene Tanja Jess het waagde een vraag te stellen te stellen aan Geert Wilders: ‘En waar moeten ze dan volgens u naartoe? Hup de gaskamers in? Of op de brandstapel?’

En Geert Wilders reageerde met: ‘Gewoon terugsturen? Jess, we can!’ En een scheldkanonnade van PVVers  waar de honden geen brood van lusten volgde. Scheldkanonnades van PVV-adepten, gericht aan Tanja Jess, als Pavlov-hondjes reagerend op een scheet van Geert Wilders, slaafs en hersenloos.

U kan het afdoen met dom en achterlijk, en dat is het natuurlijk ook, maar het is ook gevaarlijk, want deze dommekrachten kunnen op een goede dag hun hooivork uit de schuur halen om in actie te komen tegen ‘iets,‘ vanwege hun Geert.

Tanja Jess zit voorlopig achter een slotje op twitter om van die horde PVV-malloten af te zijn, terecht me dunkt. Ik had nog nooit van haar gehoord, cultuurbarbaar die ik ben, maar voor mij is ze een held.

Waarom die PVV gekkies zo vaak een enge hondenkop als ava hebben? Check de titel van mijn betoog