Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #2764 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-12-07 17:18

Gelderse PVV'er 1e Statenlid dat 4 jaar niets heeft gezegd

Geplaatst op 17 maart 2015 
ARNHEM - Het Gelderse PVV-Statenlid Marc van Kampen heeft 4 jaar lang geen woord gezegd in Provinciale Staten. Zowel in de adviescommissies als in de plenaire vergaderingen heeft hij niets gezegd. Het is voor zover bekend voor het eerst dat een Statenlid in Gelderland een hele zittingsperiode lang niet sprak.

Van Kampen zegt niet het gevoel te hebben dat daarmee zijn carrière als Statenlid mislukt is. "Ik heb in de fractievergaderingen van de PVV mijn bijdrage kunnen leveren. Op welke punten ik dat gedaan heb? Dat zou ik moeten nakijken, ik heb dat niet paraat."

Verlaten 
Van Kampen kondigde in december aan dat hij de PVV wilde verruilen voor de partij Voor Nederland (VNL), van de ex-PVV'ers Bontes en Van Klaveren. Hij bleef echter deel uitmaken van de Gelderse PVV-fractie. Maar sinds afgelopen zaterdag heeft hij die partij naar eigen zeggen verlaten en is hij aan de slag gegaan voor VNL. Van Kampen zegt een nieuwe periode als Staten- of raadslid niet uit te sluiten. "Alles is mogelijk. Ik heb veel geleerd."

Bron

Maar wel de centen opgestreken. Tokkies blij dat ze belasting betalen.