Zeg nee tegen azc Brunssum

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

/ #2793 Het ware gezicht van Extreem Rechts

2015-12-08 17:04

Verboden voor honden en niet voor nazi’s? Absurd!

 

 

 Als ik winkelier of filiaalhouder zou zijn van een supermarkt en ik zou zou constateren dat klanten in mijn winkel na thuiskomst mijn personeel door het slijk halen, zou de boot goed aan zijn.

Ik zou als winkelier vuil dat mijn personeel belaagt, belastert, beledigt, bedreigt of anderszins door het slijk haalt zoals deze PVV-nazi doet, het verbieden ooit weer een voet in mijn winkel te zetten.
Ook zou ik hopen en verwachten van collega winkeliers dat ze hetzelfde zouden doen ter bescherming van de fysieke veiligheid en de integriteit van hun en mijn personeel alsook van onze klanten.
Als ik collega was van iemand die zó door het slijk gehaald zou zijn, zou ik onmiddellijk uit solidariteit een hoofddoek om doen en ik hoop dat men dat ook daadwerkelijk doet.

Verder ben ik het roerend eens met vriend en mede-schrijver Laurent die vandaag over een andere PVV-nazi schreef:

Het feit dat jij zonder dwangbuis mag rondlopen, het feit dat er politieke bewegingen bestaan die tot in de achtste dimensie rechtsgedraaide mutanten als jou emplooi bieden, en tenslotte het volslagen surrealistische feit dat incompetente, sociopathische, extreemrechtse haatloeders als jij fractievoorzitter kunnen worden in de Eerste Kamer, dàt is pas zaken oprekken.

Het is inderdaad van de pot gerukt dat tot in de achtste dimensie rechtsgedraaide sociopathische haatmutanten als die Eric Venema zonder dwangbuis en zonder professionele begeleiding vrij rond kunnen lopen, winkels met hun aanwezigheid kunnen vervuilen en achteraf ongestraft kutopmerkingen over personeel kunnen maken op het internet terwijl wanneer ze in de winkel zijn, te schijterig zijn om hun gore bek open te trekken omdat de kans er dan dik in zit dat ze lik op stuk krijgen.
Hoe het ook zij, ik hoop dat Eric Venema nergens meer terecht kan voor zijn boodschapjes en dat winkeliers er samen voor zullen zorgen dat winkels in het hele land vrij blijven van nazi-vuil. Omwille van hun personeel, hun klanten die zich wel normaal gedragen en omwille van een samenleving die echt een samenleving is. Dat wil zeggen: vrij van nazi-tuig als Eric Venema.
Voor honden zijn de meeste winkels ook verboden en dan zou je nazi’s zonder discussie accepteren in je winkel en achteraf op internet dan ook nog de meest walgelijke kutopmerkingen over je personeel moeten lezen? Absurd.
Racisme en xenofobie zijn geen meningen maar delicten.