Zeg nee tegen azc Brunssum


Gast

/ #3579

2016-01-23 15:42

Joodse vastgoedzwendelaars

 

Na drie hele weken is er nog steeds nauwelijks iets bekend over dat apocalyptische massaverkrachtingsdrama in Keulen. Duizend vrouwen hebben inmiddels aangifte gedaan, als we tenminste NOS-correspondent Jeroen Wollaars mogen geloven, die driftig de Duitse huis-aan-huisbladen uitspelt, en er zijn dertig verdachten in beeld, allemaal Noord-Afrikanen, waarvan een aantal blijkbaar een vluchtelingstatus heeft. 

Duizend slachtoffers, en toch heeft de politie de zaak dagenlang onder de pet weten te houden. Niemand van de slachtoffers of de omstanders heeft iets getweet in die Oudejaarsnacht, laat staan gefilmd, en dat blijf ik mysterieus vinden. Ik ben niet alleen, zelfs Hans Janmaat-vereerder Meindert Fennema vertrouwt het zaakje niet.

Immigrantengespuis

Dat weerhoudt de vaderlandse pers er evenwel niet van steeds delirischer tekeer te gaan tegen vluchtelingen, moslims en Arabieren. Opvallend is dat vooral de linkse pers het racistische beest in zich de vrije loop laat. Ik moest van de week mijn onderkaak van de grond rapen toen ik dit stuk in De Groene Amsterdammer las, waarin de auteur het niet laat bij racistisch gescheld op moslims en/of Arabieren, maar er zelfs Italiaanse Amerikanen en joodse vastgoedzwendelaars van langs geeft. 

U leest het goed, van joodse vastgoedzwendelaars tot Mohammed Bouyeri, dat is wat je volgens Dirk Bezemer binnenhaalt met al dat immigrantengespuis. Volgens hem brachten de Italiaanse immigranten in de VS aan het begin van de twintigste eeuw een vorm van misdaad ‘die ze in de VS nog niet hadden meegemaakt’. 

De oorspronkelijke bevolking nagenoeg uitgeroeid en verdreven naar reservaten waar de culturele genocide vrolijk doorging, slavernij, een bloedige burgeroorlog, racisme, schrijnende armoede, veroorzaakt door de wreedst denkbare vorm van roofkapitalisme, maar Amerika verloor zijn onschuld met de komst van de Italiaanse maffia, mensen! En leren wij daarvan? Welnee! Wij zetten de deur wijd open voor Arabische verkrachters! Van uw belastingcenten!

Gevluchte mannen

Niks weten we nog, maar volgens Beatrijs Ritsema, in Vrij Nederland, komt ‘de pro-vluchtelingenovertuiging in botsing met de veroordeling van het seksueel geweld dat heeft plaatsgevonden’. 

De ‘pro-vluchtelingenovertuiging’, alsof medemenselijkheid niet iets vanzelfsprekends is maar een overtuiging, een geloof, een dwaling, die het onmogelijk maakt om seksueel geweld te veroordelen. Je kunt niet én vluchtelingen willen opvangen, én tegen seksueel geweld zijn, vriend. Het is van tweeën één!

Volgens Wouter Bos, in de Volkskrant, redeneren we, door erop te wijzen dat seksueel geweld een probleem is in alle culturen, ‘specifieke problemen van gevluchte mannen’ weg. 

Nee dat doen we helemaal niet, we wijzen erop dat seksueel geweld door witte mannen, zelfs als dat op grote schaal gebeurt, nooit voor enige ophef zorgt en dat het dus op z’n zachtst gezegd nogal opmerkelijk is om er met overslaande stem de meest racistische bagger uit te blèren, nu al bijna een maand lang elke dag die God geeft, zonder dat er nog maar iets bewezen is. Voor zover mij bekend was de enige Syrische vluchteling, die betrokken was bij die massa-aanrandingen, iemand die een Amerikaanse vrouw uit de klauwen van de aanranders heeft gered. 

Spreekwoordelijke neger

Toch wordt die Keulse Oudejaarsnacht hardnekkig tot vluchtelingprobleem gemaakt en het lijkt erop dat het ingrijpende gevolgen voor het Europese vluchtelingebeleid zal hebben. Is het politiek correct, zoals Bos betoogt, om te wijzen op de kwalijkheid daarvan? Neen. Het is politiekcorrect om het hardnekkig niet te willen hebben over het seksuele geweld dat vrouwen met een ‘pro-vluchtelingovertuiging’ ten deel valt. Hassnae en haar moeder moeten worden verkracht van de mannen (en vrouwen) die zich zo drukmaken om de aanranding van ‘onze vrouwen’. Iedere vrouw die weigert mee te gaan in de anti-vluchtelingenhetze, wordt verkrachting toegewenst. 

Heb je als vrouw kritiek op kinderbedreiger Jan Roos, die van uw belastinggeld op nationale televisie vrouwen aanrandt? Dan moet je verkracht worden. Heb je een mening die de medewerkers van The Post Online niet aanstaat? Dan moet je verkracht worden. Door een ‘spreekwoordelijke neger’. Dan moet er een ‘negerpik in je hol‘. 

Wil je dat seksueel geweld wordt aangepakt? Dan moet je achter de daders aan, en dat zijn dus niet de vluchtelingen. Je mag als vrouw hopen dat er een Syrische vluchteling in de buurt is als je ’s nachts Jan Roos op straat tegenkomt. Want van je witte landgenoten moet je het dan niet hebben.

 

We hebben beeld en geluid van de "meneer" met een huilend kind op de arm. #dominverzet pic.twitter.com/h5HgPy30S7

— Haxis of Evil (-at-petrakramer) January 23, 2016

 

_______________

 

Maar dat verhindert de bezorgde Nederlander absoluut niet om toch zijn vooroordelen uit te spreken en onschuldige mensen erom te veroordelen. "Geef mijn mening en dat doe ik netjes!" Het is maar wat je "netjes" noemt.