Zonnepanelenproces

Gast

/ #774

2016-03-13 20:02

Het grote geld krijgt nog meer geld om te knoeien en putten te maken, terwijl ik de helft van mijn brutoloon moet afgeven en met de overschot mijn vrouw en drie kinderen moet onderhouden. Einde van t jaar krijg ik dan flink terug... wat zoveel zegt als maandelijks teveel afgeven... alles wordt duurder en duurder om putten te vullen die ze zelf creeeren. Eerst verliest men ons geld (banken). Dewelke wijzelf hebben moeten rechthouden. Dan de zonnepanelen.... met als gevolg de certificatenbeerput...(geven subsidie met ons geld + wij moeten hoesten vr de certificaten). En vervolgens de turteltax... en daar nog eens bovenop de nieuwe beerput van 3.5miljard€. Gene ene politieker had het zien aankomen? Jaja.. kgeloof het drekt. (Uiterst cynisch). Met geld van een ander spelen is gemakkelijk. Dat doet geen pijn als je eens wat kwijtspeelt. En zelf inleveren doen ze ook niet, ho maar. Moralistisch en deontologisch onverantwoord... zelf vluchten ze weg naar hun paradijselijke wijken. Ver van de realiteit! Business & politiek... tzijn dromers... hoe groter de dromen, te groter zijn de luchtbellen... in love and war, all is fair...een leuke voor de nabije toekomst. Het gepeupel blijft niet jaknikken..