MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)

Gast

/ #2841

2016-07-23 05:26

Ik heb altijd gewerkt, tot 3 jaar terug. Chronisch rugpatiënt geworden, COPD erbij en nog 's hartpatiënt. Werk kwijt geraakt, volgens UWV maar voor 25,09% arbeidsongeschikt, je bent tenslotte geen bankdirecteur, dus je verdiende te weinig om voor meer dan 35% arbeidsongeschikt te worden verklaard. Gevolg; géén WIA, maar WW. Zorgkosten stapelen zich op, overige kosten lopen ook door. Gevolg daarvan is dat ik, uiteindelijk, in de schuldsanering ben beland. Ondertussen ben ik verplicht te solliciteren, terwijl niemand mij wil hebben, puur op basis van mijn gezondheid, en dan heb ik het nog niet eens over mijn leeftijd van bijna 50. Ondertussen blijf ik bij artsen en ziekenhuizen de deur plat lopen, mijn lijst met medicatie beslaat inmiddels 2 pagina's en ik moet maar blijven bijbetalen, ondanks bijna 300 euro premie per maand. Je moet overal voor vechten, altijd voor jezelf blijven opkomen, wat de laatste tijd steeds moeilijker en zwaarder wordt. Krijg steeds vaker het gevoel aan alle kanten genaaid te worden, is 't niet linksom, dan wel rechtsom!

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...