Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Gast

/ #3618

2016-11-06 18:38

Omdat ik het idd zo voel. Mede door haar haatgevoelens voel ik mij gekwetst, omdat wij zwarte Piet nooit zo hebben bekeken, zoals zij het zegt. Idd. Sinterklaas is de "baas" en zwarte Pieten zijn de knechten. Maar vroeger had je overal bazen met knechten. En ook nu hebben mensen het nog over hun baas, maar daarmee worden ze niet gediscrimineerd. Ook kun je duidelijk zien, dat de Pieten zwart gemaakt zijn, zo zwart als roet!!! Uit de schoorsteen, omdat Pieten door de schoorsteen kunnen. Als de Piet niet meer zwart is, herken je de Pieten ook, is het feest weg. Ik vindt dat ik me juist gediscrimineerd voel, doordat Sylvana zo over mij denkt. Ik discrimineer niet! Door haar krijgen we hier haat en nijd, wat er niet was. Heel erg jammer. Vele donkere mensen vieren het feest. Ook zij verkleden zich als zwarte Piet. Slavernij ligt zover achter ons, laten we dat niet door een paar mensen terugroepen in de gedachten van onze kinderen, die dat niet kennen, door een feest wat daar absoluut niets mee te maken heeft. Wij adoreren zwarte Piet, maar Sylvana begrijpt dat niet.