Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Gast

/ #4084

2016-11-07 06:57

Ik teken omdat ze veel te ver gaat met haar uitingen. Als Geert Wilders wordt aangeklaagd vanwege zijn 'minder' uitspraak (wat gewoon dom is) dan moet Sylvana Simons eveneens worden berecht. Dit vanwege uitingen als: "Iedere Zwarte Piet zou moeten worden neergeschoten in een steeg". In mijn optiek zie ik dit als aanzet tot verdeeldheid, haat én moord.

Het merendeel van de Nederlandse bevolking wil dat Zwarte Piet zwart blijft en in Suriname en de Antillen hebben de meeste burgers er totaal geen problemen mee dat hij zwart geschminkt is (graag zelfs volgens deze bevolkingen). Daarnaast zal Silvana Seurpiet zich wat meer moeten verdiepen in de geschiedenis van (en achter) de Zwarte Piet. Hij kan een symbolische afgeleide zijn van de bevrijding van de Moren die in Zwarte gewaden kinderen uit Europa ontvoerden om als slaaf te komen werken. De Sint kocht slaven op als bevrijding om ze voor hem te laten werken en uiteraard kregen zijn Pieten gewoon betaalde loon. Daarnaast kan Zwarte Piet een 'doofpot' zoon van Sinterklaas zijn wegens de Christelijke normen uit die tijd. Hij werd Zwarte Piet genoemd omdat hij opgroeide in een kolenmijn en daarom zo zwart als roet zijn. De waarheid ligt ergens in het midden maar Zwarte Piet bestond al ver voor onze Zwarte Bladzijde uit de geschiedenis, namelijk het Nederlandse Slavernij verleden. Dit laatste is waar Sylvana Simons zich veel te veel aan vastklampt.

Sylvana Simons gedraagt zich naar mijn mening als een soort van moderne narcistische Hitler. Haar wil is wet als aanstormende politicus en dit is naar mijn idee slecht voor de moderne democratie. Iedere grap over haar is al te veel. Ik vind dat zij onze cultuur discrimineert met alle vooroordelen die er aan vastkleven en als een dictator te werk gaat. Ik hoop dat de rechter haar verplicht tot een cursus tegen 'verdeeldheid en haatzaaierij'.

Met alle plezier onderteken ik deze petitie zodat Sinterklaas en Zwarte Piet weer veilig over straat kunnen en dat ze samen met de kinderen hun feestje kunnen houden.