Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Gast

/ #4718

2016-11-07 12:36

Ik ben zelf een SriLankaan en dus ook donker. Al dat gezeik van Sylvana maakt het juist alleen maar erger. Ik heb er nooit last van gehad van dit zogenaamde rascisme. Kijk dat ze geen gouden oorbellen moeten dragen of met een Afrikaans accent mogen praten daar kan ik nog wel inkomen. De rest niet. Daarbij moet het eens afgelopen zijn met die slachtoffersamenleving. Als je wat wilt voorstellen ga er dan hard voor knokken en niet lopen janken en aanklagen omdat je het niet hebt. Vooroordelen eindigen pas als het beeld van de ander over jou veranderd is. Andere allochtonen zoals veel Marokkanen verpesten het voor welwillende mensen als ik maar dat houdt mij juist op het rechte pad en ik doe er alles aan om niet hetzelfde te zijn als dat kutvolk. Dus als je graag met nektasjes en guccipetjes wil lopen? Dan wordt je terecht anders behandeld. Hetzelfde als jij een hells angel jasje aan zou doen... dan gaat iedereen zich toch ook anders gedragen tegen je? kappen met janken! Meer doen, minder zeuren. Weg met DENK en de tyfus voor Sylvana Simons