petitie tegen de bestaande kankerbehandelingen

thomas karol

/ #43 GOOD NEWS ABOUT DR. BROWN OIL??

2017-10-03 21:50

Hallo mijn naam is Thomas Karol, mijn man leek aan leverkanker en de dokter vertelde me dat er niets is dat ze zouden kunnen doen om mijn geliefde echtgenoot te redden. Toen vertelde een vriend mij over hennepolie, ik vertelde haar dat mijn man leverkanker in het laatste stadium was dat ik niet denkt dat de hennepolie kan helpen, en ze overtuigde me om te proberen, voor de liefde van mijn man , ik heb besloten het eens te proberen. Ik heb wat onderzoek gedaan en ik heb een dokter gevonden die mij heeft geholpen met de cannabisolie om mijn man leverkanker te genezen en hij heeft me verzekerd dat na 3 maanden de leverkanker weg zal zijn en voor het afgelopen jaar is mijn man helemaal goed en hij is vrij van kanker, als u iemand kent die aan kanker leidt, kunt u zijn / haar leven redden door Dr. Brown Nelson te contacteren via zijn email: (brownnelson07 at aol.com). Het werkte precies zoals de dokter heeft voorgeschreven. Dankzij Dr Brown Nelson voor het wegnemen van verdriet in mijn leven. God zal dokter Brown Nelson zegenen om me te helpen met cannabisolie en voor zijn steun en zorg, zal ik je verder helpen om kanker in de wereld te bestrijden, alles wat ik moet zeggen is dank je de HERE.