Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Gast

/ #741

2017-10-16 20:06

Geachte heer Bos , Uw partij is voor vrijheid en democrotie en ook de veiligheid staat hoog in het vaandel . Meer politie , meer rechters ,hogere straffen , zomaar een paar punten uit het verkiezingsprogamma .....en wat gebeurt er onder uw beleid ?? Een instelling die helemaal losgeslagen is en waar ook nog een levensgevaarlijke deliquent wordt opgenomen die het er zo naar uitziet vrij in en uit kon wandelen. Zonder enige behandeling die echt nodig was . want die had hij nooit gehad omdat hij dat wijgerde .Levenslang is dan toch echt de optie maar daar vonden de magistraten denk ik de aanklacht weer te klein voor al liet de persoon al blijken van een compleet gestoorde geest .Een oproep aan U en de hele politiek ....Straf ook de adcocaten die fout zijn geweest in hun pleidooi die TBS afraden . Gewoon een markering en bij 2 keer , einde oefening..Geen strafpleirter meer , maar civiele zaken bijvoorbeeld . Ook pleit ik voor een schadevergoeding voor de rest van het leven die het slachtoffer niet meer kan meemaken . Bijvoorbeeld , iemand wordt op 27 jarige leeftijd vermoord . Dan is de rekensom 40 x 27.000 euro = 102000 euro.Belastingvrij uiteraard en laat die dader het maar aflossen aan de staat want die moet het voorschieten . U krijgt er toch hoop ik toch geen medelijden mee hoop ik , U kan wel laat zeg ik 25 jaar ieder maand 400 euro missen. Nou , die eilel die geen behandeling wilt kan het wel en zeker die topadvocaat .Gewoon een prodeo advocaat uit de buurt . Laat die ........in zijn eigen sop klaar stomen .De dader word aan alle kanten ondersteund , voor de slachtoffers is er slachtofferhulp . Bestaat er ook iets als daderhulp , vrijwilligers ?? Neeeh . dan komt het lichaam in geweging en schotelt de beste advocaten voor die heel graag de zaak willen doen al alleen maar dat ze net hun portret in de schijnwerpers staan en dat verkoopt . Wie had er ooit gehoord van Plasman ??of Benedith Fick om er zo maar een paar te noemen. Ja die Ankertjes hebben soms wel wat principes maar de rest zou zijn moeder nog aan de lijmfabriek verkopen .