Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Petitie overhandigen / Opmerkingen

Gast

2017-10-16 19:56

Heel goed van je Lydia dat jij dit gestart bent, alhoewel de aanleiding natuurlijk in en in triest is. Maar fijn dat jij namens ons allen dit doorzet !!!! Dit moet ophouden ! Ik ben de afgelopen jaren te vaak berichtgevingen tegengekomen waarvan ik dacht: WAT ?? Zijn ze gek geworden ?? Hoe vaak er ontsnappingen zijn geweest, en mensen weer in de fout gingen, Of na te weinig straf weer op de straat kwamen, en in herhaling vielen. Of zelfs niet gestraft werden...... Het maakt me nog steeds verdrietig en woedend ! Het zal jouw kind maar overkomen.......

Gast

2017-10-16 19:58

Misschien is er een sponsor te vinden, die de petities voor zijn rekening of op zijn printer wil laten afdrukken?

Gast

Super dat je het aantal heb bereikt en dat nu hopelijk de overheid wakker wordt.
Ik snap dat het duur is om uit te printen, mss wil en kan iedereen die heeft getekend een kleine vergoeding bijdrage willen het is voor ons allen en jij bent dit initiatief uit je eigen begonnen.

Gast

#729 Re:

#703: -  inderdaad dan maar vogelvrij vrijlaten......

Gast

2017-10-16 19:59

Waarschijnlijk een goed idee open een bankrekening en als iedereen een klein bedrag overmaakt kan je alles uit laten printen.Hopen door Sponsering van een copy bedrijf.
Lydia heel veel respect voor jou inzet.sterkte met alles wat er nog komen gaat.

Gast

2017-10-16 20:00

Fantastisch initiatief!!! Laat de dood van Anne niet voor niets geweest zijn!!!!

Gast

2017-10-16 20:01

Waarschijnlijk een goed idee open een bankrekening en als iedereen een klein bedrag overmaakt kan je alles uit laten printen.Hopen door Sponsering van een copy bedrijf.
Lydia heel veel respect voor jou inzet.sterkte met alles wat er nog komen gaat.
Leny de Groot

2017-10-16 20:01

Laat de dood van Anne niet voor niets geweest zijn!

Gast

2017-10-16 20:03

Wellicht alle handtekeningen op een USB stick zetten ??? Bespaart een hoop papier/inkt.

Gast

2017-10-16 20:03

Ik hoop dat de teller nog even doorloopt tot voorbij de 400.000!

Gast

2017-10-16 20:04

bravo - voor uw actie

zet hem op !!

Gast

2017-10-16 20:05

Goed zo. Hopelijk wordt er iets mee gedaan!

Gast

2017-10-16 20:05

Lieve mevrouw Lydia
wij hebben zweer veel respect voor U. Helaas zal U door de politiek de Rechters en Psychologen met allerlei gekunstel het bos worden ingestuurd, ondanks alle handtekeningen. In feite bokst U nu op tegen de bureaucratie en daarin is helaas niemand verantwoordelijk. Simpel gezed het gezonde boerenverstand ontbreekt. Psychologen geven nu de schuld aan Rechters. Rechters zeggen wij wachten op de Wetgever. Het lijkt op kleine kinder. Voor dit soort psychoten past maar 1 straf en dat is heel eenvoudig levenslang. Dit werkt ook preventief + dat de maatschappij dan wordt beschermd. Helaas zowel psychologen als Rechters willen graag zoveel mogelijk werk houden en of krijgen en die belangen zijn groter dan het belang van slachtoffers dan Anne Faber. Hart groet Piet & Marga

Gast

2017-10-16 20:06

Goed gedaan Lydia en succes bij de minister en natuurlijk met het uitprinten van de handtekeningen!

Gast

Zo is dat rechtsysteem moet op de schop tijd voor bescherming van ons allen

Gast

Geachte heer Bos , Uw partij is voor vrijheid en democrotie en ook de veiligheid staat hoog in het vaandel . Meer politie , meer rechters ,hogere straffen , zomaar een paar punten uit het verkiezingsprogamma .....en wat gebeurt er onder uw beleid ?? Een instelling die helemaal losgeslagen is en waar ook nog een levensgevaarlijke deliquent wordt opgenomen die het er zo naar uitziet vrij in en uit kon wandelen. Zonder enige behandeling die echt nodig was . want die had hij nooit gehad omdat hij dat wijgerde .Levenslang is dan toch echt de optie maar daar vonden de magistraten denk ik de aanklacht weer te klein voor al liet de persoon al blijken van een compleet gestoorde geest .Een oproep aan U en de hele politiek ....Straf ook de adcocaten die fout zijn geweest in hun pleidooi die TBS afraden . Gewoon een markering en bij 2 keer , einde oefening..Geen strafpleirter meer , maar civiele zaken bijvoorbeeld . Ook pleit ik voor een schadevergoeding voor de rest van het leven die het slachtoffer niet meer kan meemaken . Bijvoorbeeld , iemand wordt op 27 jarige leeftijd vermoord . Dan is de rekensom 40 x 27.000 euro = 102000 euro.Belastingvrij uiteraard en laat die dader het maar aflossen aan de staat want die moet het voorschieten . U krijgt er toch hoop ik toch geen medelijden mee hoop ik , U kan wel laat zeg ik 25 jaar ieder maand 400 euro missen. Nou , die eilel die geen behandeling wilt kan het wel en zeker die topadvocaat .Gewoon een prodeo advocaat uit de buurt . Laat die ........in zijn eigen sop klaar stomen .De dader word aan alle kanten ondersteund , voor de slachtoffers is er slachtofferhulp . Bestaat er ook iets als daderhulp , vrijwilligers ?? Neeeh . dan komt het lichaam in geweging en schotelt de beste advocaten voor die heel graag de zaak willen doen al alleen maar dat ze net hun portret in de schijnwerpers staan en dat verkoopt . Wie had er ooit gehoord van Plasman ??of Benedith Fick om er zo maar een paar te noemen. Ja die Ankertjes hebben soms wel wat principes maar de rest zou zijn moeder nog aan de lijmfabriek verkopen .

Gast

2017-10-16 20:08

Goed zo en nu maar hopen dat ze er wat mee doen en niet wachten tot de aandacht is weggeëbd

Gast

2017-10-16 20:08

Een mail app of melding van voortgang zaken lijkt mij voldoende hoop dat de petitie een verandering brengt en de monsters van straat houdt.

Gast

2017-10-16 20:10

Heel goed. Laten we hopen dat het effect zal hebben! Heel veel succes gewenst!

Gast

2017-10-16 20:11

Weer eens blijkt dat het zg RECHT alleen maar de belangen van de criminelen voor ogen heeft en deze onvoorwaardelijk steeds voorop stelt. De Burger..... wordt straks zelfs het recht op spreken via referenda ontnomen.
Jeoma

2017-10-16 20:11

GaygaygayGay

Gast

2017-10-16 20:12

Geachte mevrouw,
Het aantal ondertekenaars blijft onverminderd stijgen. Om een echte vuist te kunnen maken is het nodig om zoveel mogelijk handtekeningen aan te bieden. Ik denk dat u gewoon nog enige tijd moet wachten met het aanbieden. We moeten wel oppassen dat deze actie niet als een nachtkaars gaat doven en dat straks alles weer in de doofpot wordt gestopt. Want daar zijn Marc en consorten echte keien in. Nederland: let op uw zaak !!

Gast

2017-10-16 20:19

Keep up the good works!!!!

Gast

2017-10-16 20:19

Gast

2017-10-16 20:20

Het wordt hoog tijd om het rechtsysteem te veranderen. Voor Anne is het te laat, maar dat haar dood niet voor niks is geweest en andere levens kan redden.
Het is zo ONRECHTVAARDIG!!!!
Waarom wegen de belangen vd daders veel meer dan de belangen vd slachtoffers/familie vd slachtoffers. :-((