Edwin mag niet uit gtst

Gast

/ #1197

2012-01-25 22:14

Weetje dit is een petitie voor Edwin/GTST fans die iets willen bereiken. Heel hatelijk en kinderachtig dat er dan een stelletje onnozele discriminerende mensen aankomen en dan gaan zeggendat wij niet zo moeten zeuren over die 'irritante homo' of iets anders wat ze er van maken. Laat ons hier lekker druk over maken en ga niet reageren als je toch niks nuttigs te vertellen hebt. Wij houden van Raynor en van de manier waarop hij acteerde dus verdoe je tijd niet en ga deze site niet bezoeken als je er toch niks om geeft.

Wat betreft het vertrek van 'Edwin' , ik snap helemaal niks meer van de schrijvers van GTST. Waarom een goede acteur er uit schrijven die er nog maar kort in zit, die geliefd is bij vele en die eindelijk eens wat anders was dan de rest. En wat dan nog dat hij homo was, ik ben blij dat niet ieder mens hetzelfde is in GTST want dan was ik er al lang op uitgekeken. Neem nou die Bing, iedereen spuugt hem uit. Mensen die er al te lang in zitten en waar geen leuk verhaal meer aan vast te maken is mag blijven maar een jong vlot personage waar je nog een heel leuke verhaallijn om heen kon bedenken gaat dood aan een of ander artelijk virus? Ik snap het niet. Met 'Ludwin' had zoveel kunnen gebeuren. Naar mijn mening waren ze het leukste GTST stelletje dat er ooit is geweest. En ik weet zeker dat er heel veel mensen mede dankzij hun uit de kast zijn durven komen. Of geen homofobie meer hadden. Maarja, dan maar hopen op een of andere terugkomst. De kans is klein, maar we blijven hopen..

Raynor bedankt voor alle mooie scenes, ik heb van je genoten :)