Edwin mag niet uit gtst

Gast

/ #1411

2012-01-26 10:56

Goede tijden slechte tijden wordt voor de fans gemaakt.
als de producers dan vervolgens rare dingen gaan doen,dan betstaat de kans dat de fans op een gegeven moment niet meer naar gtst gaan kijken.
Ik vond edwin en lucas zo'n mooi stel samen,ze horen gewoon echt bij elkaar.
Zij waren een heel mooi warm stel samen,een goed voor beeld,en een steun voor andere homo's in dit land.
Homo's mogen ook hun plekje hebben in de samenleving.Edwin liep voor mijn gevoel niet in de weg.Hij hoorde net als de rest van de familie Bouwhuis gewoon bij de vaste cast van gtst.
Zonder edwin ontbreekt er een hele belangrijke schakel in gtst.Edwin hoort in het gezin Bouwhuis, en bij Lucas.Eindelijk was Lucas gelukkig geworden.Ze hadden zulke mooie,bijzondere plannen samen.
Ze wouden samen gaan trouwen,samen dingen gaan doen.Dit kun je ze toch niet ontnemen?!?
Er zijn wel vaak vreemdere verhaallijnnen geweest,dus ik vind dat edwin prima terug kan keren in de soap.EDWIN HOORT ER GEWOON BIJ VOOR MIJ!!De familie bouwhuis wordt fantastich gespeel door alle acteurs en Cynthia Abma.Sorry,ik weet even de overige namen zo niet.Zonder Edwin is het niet echt leuk meer.
PRODUCERS,DENK AAN DE KIJKCIJFERS,EN AAN DE WEES VERSTANDIG PRODUCERS,EN HAAL EDWIN TERUG!! EDWIN HOORT ER BIJ!!VOOR DIE 2 ANDERE MEISJES DIE ER GISTERAVOND ZIJN BIJ GEKOMEN,IS ER ECHT VOLDONDE PLEK!! DENK HEEL GOED NA!!JULLIE WOUDEN EEN HECHT GEZIN IN GTST?
DAT IS DE FAM.BOUWHUIS ABSOLUUT!!MAAR TREK ZE NIET UIT ELKAAR!!