Wij zijn tegen de Surinaamse Amnestie wet.

Gast

/ #211

2012-04-03 02:43

Ik ben ju(das)rist en heb een advies voor de coalitie. Je hebt de meerderheid, je hebt de ballen om omstreden wetten door te drukken. Ik stel voor dat je analoog aan amnestiewet ook de doodstraf in de wet opneemt. Fluitje van een dollarcent toch?. Je licht je tegenstanders van hun bed en sleept ze voor het "gerecht" let wel geen hapje maar krom/recht sprekers van het gezag/ waarheidscommissie assemblee CTU.  Na overleg met de president wil het ijverige gezag een daad stellen en veroordeelt de opposanten, die na 32 jaar de revolutie nog niet hebben begrepen, ter dood wegens verstoring van de rust, welvaart en de voorspoed van het land kortom staatsgevaarlijke activiteiten. Het fort zeelandia wordt ingericht als officiele executie locatie. Bij die gelegenheid zal de president (gestoken in gevechtstenue) de trekker persoonlijk overhalen ten overstaan van het volk. Brada nanga ssa, den tak dat 30 jaar geleden mie doe eng illigaal...wel mie bretie tak oen dja foe sjie tak mie no e doe nex illigaal. Alleen 30 jaar geleden werd ik niet goed begrepen, dat mek tide mo doe eng lek so bakka..maar nu legaal foe soor oeng sa mie beng bedoel....frede den looser fosie....Broko wan toe bonjo fosie..dan ga ik los...Hij voltrekt executies en het volk droop genoegzaam af.. Holland in rep en roer...Weer moorden in Suriname...De president reageert...Brda nanga ssa ..32 jaar geleden na so deng ben riegerie tak mie doe san illigaal, vandaag doe ik het legaal..dus wiens sam-e doe Holland no lob mie...