Nee tegen het koningslied

Quoted post

Fashionista

#6088 Koopt Nederlandse waar, zo helpen wij elkaar!

2013-04-21 10:59

Fantastisch het resultaat van deze van deze petitie, nu graag de volgende: Waarom draagt Maxima kleding van Italiaanse en Argentijnse Couturiers? Nog afgezien van het feit dat ik het absurd en compleet niet meer van deze tijd vind om kleding slechts een keer te dragen zou een promotie van Nederlandse couturiers zeer welkom zijn. Kate Middleton (UK) draagt afwissel couture kleding en kleding "uit de rekken" en altijd van Britse ontwerpers.

Salaris voor koning en koningin is absurd hoog, geen belasting betalen KAN NIET. En dan ook nog met regeringsvliegtuig naar Italië om daar je schoenen en jurken te kopen dat moet nu echt afgelopen zijn. Een twee keer de postzakjas van Taminieau aangehad maar gemiste kans om deit Nederlandse produkt meer te promoten Het moet nu maar nu afgelopen met buitenlandse couturiers waar ze de rekken leegkoopt. Let op haar jurk van 30 april is vast niet van een Nederlandse ontwerper (je hebt nog 9 dagen Max om dat recht te zetten). Deed Bea beter met haar trouw aan Nederlandse ontwerpers en makers o.a. Vreugdenhil ! Dus als ik Maxima nog een keer in een creatie uit het buitenland zie, terwijl ze het perfecte uithangbord kan zijn van de meer dan uitstekende Nederlandse Couturiers, slaat ze volkomen de plank mis. Heden ten dage ook niet milieu verantwoordelijk om iets maar 1 keer te dragen.

Reacties

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-04-21 11:05:35

Gast

#6104 Re: Koopt Nederlandse waar, zo helpen wij elkaar!

2013-04-21 11:26:29

#6088: Fashionista - Koopt Nederlandse waar, zo helpen wij elkaar!

Een officiële functie houd ook in promotie voor je waren, van het land dus. Dat klopt helemaal.

Dat promo filmpje voor de kroning en het lied, daar zie je Maxima in een korte flits in een grijzig jurkje met reptielenprint. die lijkt heel veel op die die ik in de kast heb hangen. Van de Zeeman! zou zij ook daar winkelen? Zag in de tijd toen de prinsjes klein waren Beatrix ook wel in de Hema rondsnuffelen. en waarom niet?

Alleen Zeeman zal merendeel made in China zijn gezien de goedkope prijzen en geen Nederlands product. Zou Cora Kemperman haar stijl zijn? Andere suggesties?

Dan mag ze een kroningswals van Rieu dansen en iedereen gelukkig.