Nee tegen het koningslied

Quoted post

Gast

#6485 Re:

2013-04-21 18:53

#6408: -  

Lieve 6408, heb ik ergens geschreven dat "het merendeel" bedreigingen uit tegen Ewbank of dat hij bedreigd of doodgewenst wordt door vele criticasters? Ik dacht het niet! Echter, hij IS bedreigd en hij IS doodgewenst. Al zou dat maar door één persoon zijn, dan is dat er één te veel! En DAT is wat me te ver gaat... véél te ver! Ik heb trouwens vaker op de man zien spelen dan dat ik bedreigingen heb zien uiten. Niemand staat hier model wat mij betreft. Ik signaleer alleen feitelijkheden, in de hoop dat degenen die zich hier schuldig aan (willen) maken of hebben gemaakt zich met het schaamrood op de kaken achter de oren gaan krabben. Ik vrees echter....

Reacties

Gast

#6489 Re: Re:

2013-04-21 18:58:55

#6485: - Re:

Helemaal gelijk, maar dit is wel een zeikforum voor dat schijtlied. Wees blij dat mensen hun frustratie over een lied kunnen uiten. Opkroppen zorgt voor excessen waar jij voor vreest dus spuw uw gal, dat lucht op en is gezond!

Gast

#6490 Re: Re:

2013-04-21 18:59:41

het word toch ook niet goed gepraat dat die personen hem bedreigd hebben...meen je nu echt dat ik of het merendeel daar achter staat????

dat gaat me ook te ver..maar als je je eerste tekst erbij haalt,komt het toch totaal anders over dan wat je nu zegt....anyway,ik wens je het beste en john Ewbank ook(vooral nu hij zich heeft teruggetrokken wens ik hem alle geluk van de wereld,zal hij nodig hebben....)

Gast

#6497 Re: Re:

2013-04-21 19:07:39

mijn hond komt uit het asiel,ze hebben haar in het bos vastgebonden en ze hebben haar net op tijd kunnen redden,uitgemergeld,voor de rest van haar leven angst ..die mensen die haar dit aangedaan hebben verwens ik ook,maar ik doe dit ook niet letterlijk!!!!

Ik  neem aan dat de anderen flink gefrustreerd waren,het ging te ver,maar neem niet ALLES letterlijk van mensen...