De Dance Parade moet terug

Quoted post

Gast

2013-07-06 07:47

Het college van B&W meet met verschillende maten. Een aantal jaren geleden mocht de route van de Dance Parade niet meer door de Witte de Withstraat, vanwege de bereikbaarheid van de hulpdiensten, terwijl het zomercarnaval al jaren door de Witte de Withstraat gaat en daar is het geen issue? Het stadhuis stelt dat er tegenwoordig scherpere eisen aan veiligheid worden gesteld, kennelijk gelden die niet voor het zomercarnaval. Terwijl er rond het zomercarnaval altijd gedonder is. Dit jaar is op de avond voorafgaand aan de straatparade van het zomercarnaval iemand neergeschoten. Enkele jaren gelden is er tijden de straatparade iemand op het Binnenwegplein neergestoken. Echter, kijk wie het binnen het college van B&W voor het zeggen heeft (PvdA), dat verklaart een heleboel. Het electoraat van de PvdA past beter bij het zomercarnaval dan bij de danceparade.

Reacties

FF paradeer

#426 Re:

2013-07-17 14:11:12

#419: -

ik ben het helemaal eens. maar 1 geval had niet met de zomerparade te maken. Ik heb ooit met de burgervader gepraat. En ik vroeg mij af waarom de stad 300.000 mensen niet in de hand kan houden, maar wel 900.000 (zomercarnaval). Ik stel voor terug naar het begin; gewoon 10 wagens. een beetje door rotterdam en het eindfeest gratis of een tientje. maar niet 40 euro.