De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Quoted post

Gast

2013-09-21 08:40

Wat een klote land .
Ben blij dat ik er niet meer woon.
En ook trots dat ik ben gevlucht.
Maar ja we blijven Europa.
Dit klote land moet eens wat meer om zich heen kijken.
Want waarom kan in BE wel de auto goedkoper , belasting , betere koopkracht { ook voor de normaale man }.
Zelfs zonder regering !!!!

Nee ik hoop dat ze daar in Den haag wakker worden of verzuipen.

Reacties

Gast

#2054 Re: Belgen lachen nu om de Ollanders...!!

2013-09-21 09:48:30

#2051: -

Iets klopt er niet....

België werd hard uitgelachen toen het afdenderde op de langste regeringsformatie ter wereld. Maar nu....

Het staat 1-0 voor Belgie. De economie groeit in Belgie volgend jaar 1,1 procent, ruim het dubbele van Nederland (0,5 procent). Belgen kunnen in 2014 0,6 procent meer uitgeven. Nederlanders verliezen 0,5 procent koopkracht. Het begrotingstekort zakt in Belgie tot 2,3 procent, terwijl het in Nederland tot 3,3 procent stijgt, in strijd met de EU-regel van maximaal 3 procent.

Dus... gedurende de 541 kabinetsvrije dagen kon de Belgische verzorgingsstaat doen waar ze voor uitgevonden was: haar burgers via de automatische stabilisatoren van dalende belastinginkomsten en groeiende uitkeringsuitgaven beschermen tegen de ergste schokken van de financiele explosie van 2008.

Sindsdien is de economie er cumulatief 4,7 procent meer gegroeid dan de Nederlandse!! Dus... de politieke megacrisis werd het geluk van Belgie!

Net een Belgenmop! Maar nu wel echt waar!

Misschien dus maar 1,5 jaar zonder regering... geen gezeur over bezuinigingen etc. en het geld wordt er lekker uitgegeven en iedereen doet gewoon zijn ding!!!