Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post

Gast

2014-03-20 13:53

Ik ben gediscrimineerd als Nederlandse Marokkaanse door Geert Wilders in zijn toespraken tijdens de verkiezingscampagne van 2014.

Reacties

Save on the streets

#291 Re:

2014-03-20 16:22:11

#3: -

als al die mensen hier nederlands marokaans of wat voor ras dan ook een gezond verstand heeft,weten jullie ook wel dat hij die criminele marokaanse kut jongeren bedoelt.Als je een nette marokaan bent trek je je eigen niks van zijn uitspraken aan.ik heb ook een marokaan in de familie en hij is het eens met wilders want hij vind ook dat de marokaanse jeugd het verziekt voor alle anderen.

Trotse Nederlander

#2134 Re:

2014-03-24 21:46:28

Oh, je voelt je gediscrimineert? Goh wat vreemd! Vrijwel elke marokkaan is crimineel (al of niet veroordeelt).
Er lopen teveel Marokkanen rond die niet willen werken, maar wel een uitkering hebben. In groepen (want in hun ééntje durven ze niet) schoppen ze heel laf personen zonder een enkele reden in coma. Ze noemen Nederlands vrouwen kanker hoer. Ze bedreigen een ieder die er wat van zegt en ze er op aan spreekt. Ze schoppen kleine meisjes (ook weer in groepen) in elkaar als die niet op hun avances in willen gaan (een marokkaan zegt dan; "hé hoer, wil je met me neuken?").
Ze slaan bejaarden in elkaar en veroven ze van een paar tientjes, want een jonge kerel van hun formaat durven ze niet te beroven tenzij ze in een grote groep zijn. En ze doen nog veel meer criminele acties.
Marokkanen zijn de meest laffe oneervolle lieden.
Er zijn meer chinezen in Nederland dan Marokkanen, maar daar hoer je nooit wat over want die houden zich aan de wet, die leren onze taal, ze respecteren onze cultuur, en ze noemen Nederlandse vrouwen geen kanker hoer.

Begrijp je dat IK (en vele Nederlanders met mij) me gediscrimineert voel door Marokkanen?

Ik vind dat iedere criminele buitenlander en elke criminele van-oorsprong-niet-nederlander het land uit moet. Als dit gebeurt, dan moeten Marokkanen in de honderd duizenden weg. Alleen de kinderen van de marokkanen die nog te jong zijn(pak 'm beet een jaar of 7) blijven over. Van alle ander groepen een paar duizend MOE'ers moeten weg en één of twee chinezen.

een bezorgde nederlander

#2136 Re:

2014-03-24 22:25:40

O ja, kent hij jou? Heeft hij je naam genoemd? Ben jij geen Nederlandse dan? Hoe komt het dat jij je aangesproken voelt. Ik voel mij helemaal niet aangesproken en voor deze onzin heb ik het te druk met werk. Misschien ook eens proberen?

Luis in de Pels

#2327 Re:

2014-04-06 10:18:16

Ik voel mij al autochtone Nederlander al tientallen jaren gediscrimineerd en achter gesteld ten opzichte van Allochtonen.Ik roep iedereen ook op om aangifte te doen tegen Dhr Spekkman en Samson wegens haat zaaien en oproepen tot geweld en discriminatie tegen onze multi culturele pareltjes!

Gast

#2539 Re:

2015-01-07 13:58:42

En terecht , Wilders heeft gewoon gelijk. Stop met dat achterlijke verongelijkte gedrag en kijk naar de ellende die wordt veroorzaakt door Marokkanen.