Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Quoted post

Gast

#261 Re: Re:

2014-06-19 19:52

#259: Dave - Re:

Dan laat de familie er buiten, zo je nu bezig bent, doe je niks anders dan de aandacht erop vestigen.

Reacties

Dave

#266 Re: Re: Re:

2014-06-19 20:20:19

#261: - Re: Re: Dan laat de familie er buiten, zo je nu bezig bent, doe je niks anders dan de aandacht erop vestigen.

Nee hoor, hier reageren genereert geen enkele publiciteit. Dat zie je ook wel aan hoe weinig Wim-volk er komt reageren. Ik ben niet degene die de famile en andere nabestaanden erin betrekt, dat doet de Wim-club.

Mocht het ervoor zorgen dat meer comments ook zorgen voor meer stemmers, dan zie ik dat graag. Er ontbreken nog namen; ik zie ze graag tegenmoet. Je houdt dit complotvolk toch niet tegen; beargumenteren helpt niks. Maar zonder de motor Wim, valt het clubje stil, en dat levert de rust op waar Marianne's dierbaren naar verlangen.

Er valt niks anders te doen dan zoveel mogelijk data/gegevens/citaten te verzamelen, hoe meer data hoe beter, om te kunnen overhandigen zodra Wim, of iemand van z'n kliek zo over de schreef gaat dat er weer gerechterlijke veroordeling komt waardoor Wimmetje weer even z'n smoel houdt. In de Deventer moordzaak hielp zo'n veroordeling ook. Wim houdt erg van geld, dus als ie z'n centjes dreigt kwijt te raken is dat ineens wél een argument om in te binden. Het is jammer dat de Nederlandse rechtsstaat zo laks omgaat met de internetschreeuwertjes, maar als het uiteindelijk wordt aangepakt, wil ik ook dat het goed gebeurt. Daar verricht ik graag wat werk voor.