Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Quoted post


Gast

#396 Re: Re:

2014-06-25 17:00

Reacties

Mark vd Illuminati

#398 Re: Re: Re:

2014-06-25 18:23:09

#396: - Re: Re: :-) skip 'eerlijk'.

Geef dan maar eens aan in welke zin Jasper S. oneerlijk is en onderbouw dan eens met feiten wat zijn motivatie dan zou zijn om 'oneerlijk' te bekennen. Niet meer alles 100% herinneren is geen kwestie van (on)eerlijkheid :-P

#397: - "Ik wil best het boek wel lezen hoor, zet het maar online ;-) Of is het financieel belang groter dan 'waarheidsvinding'?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Jij weet DE waarheid toch al? :-) Maar daarom mag je best een beetje nieuwsgierig zijn hoor.

Och mij wordt constant verweten dat ik het boek niet heb gelezen, ik ga het natuurlijk niet kopen aangezien ik er tegen ben dat er financieel gewin gehaald wordt bij het leed dat dit boek de nabestaanden aandoet. Maar als Wim Dankbaar stelt: "Ons doel is om deze verklaringen via het boek en media bij de gewone mensen te krijgen." Dan lijkt het me toch geen enkel probleem om het in zijn totaliteit online te zetten, tenminste als het verspreiden van de verklaringen belangrijker is dan financieel gewin ;-)