Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Quoted post
Michiel Mans De auteur van deze petitie |
#893 Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie2014-07-27 12:39#886: Greetje - Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie Beste Greetje, Ik heb na het verwijderen van een paar ''kk joden" en andere fraaie reacties besloten alle reacties verder te laten staan ongeacht de inhoud. Dus ik laat ook jouw ellenlange geraas staan, al is het geen parel van kennis en inzicht, of nuance. Fijne dag nog verder. Groet,
Michiel Mans |
Reacties
Greetje |
#902 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie2014-07-27 12:50:08#893: Michiel Mans - Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie Beste Michiel,
Bedankt voor je betrokkenheid en bewustzijn, qua politiek, je bent al verder dan een heel groot gedeelte van ons land, die staan slechts te wijzen in de hoop dat anderen problemen oplossen. Ik vindt het een goed initiatief ongeacht dat ik WEL vindt dat er grenzen ENORM zijn overschreden maar NIET vindt dat Van Aartsen daar de eerste direct verantwordelijke voor is. Ik denk dat zelfs gemakkelijk aan te kunnen tonen, bijvoorbeeld met het feit dat in een democratie de burger haar politiek controleert, niet alleen als het fout gaat, omdat die burger als individu om zichzelf geeft en wil weten waar ie belasting voor betaald, niet achteraf en al helemaal niet achteraf in combinatie met een grote bek en nota bene eigen verantwoordelijkheid gewoon laten liggen!
Daarnaast ben ik blij dat je mijn berichten liet / laat staan. Ik heb eigenlijk niet 'kk joden' of 'kk moslims' of 'kk michiel' genoegd. Ik heb een andere mening dan de meesten, waar ik tien jaar over gedaan heb die te valideren. Ik ben een autochtone nederlander en wat zou mijn recht NIET zijn een andere mening te hebben? Als je censureert laat je precies zien waar je rechten in onze demoratie liggen, feel free and make a fool of yourself.
Overigens, het is geen parel van kennis of inzicht en getuigd ook niet van welke nuance dan ook
om dit een Moslim probleem te noemen waar het overgrote merendeel van de Moslims in het geheel niet tegen vrede, vreedzaam samenleven met andersdenkenden, westerse cultuur is.Ga je ook niets mee oplossen, merken we al en is al statistisch aantoonbaar gedurende langer dan tien jaar. Zie Amerikanen met hun vrede en democratie brengen, ze kwaken roepen en beschuldigen heel wat, wat hebben ze nu voor elkaar? Hun eigen wetten gebroken, hun eigen politiek niet gecontroleerd, factor zoveel meer terroristen, jij bent op dezelfde weg! Over nuance gesproken!
Wat zeiden we een jaar of tien terug ook weer over gefrustreerde Amerikanen die met hun vlaggetje in rij 'land of the free' stonden te roepen? Je begint al aardig te lijken hoor, want mijn feiten zijn wetenschappelijk gefundeerd.
Hetzelfde als jij kennelijk niet weet te bedenken waarom Nederlandse jongens naar dertig jaar naar alle waarschijnlijkheid ook HOER staat te roepen als ze in een land uitgenodigd zijn waar ze de stront rapen van een kenniseconomie, tegen de wettelijke garantie over discriminatie heen, tussen hotpants die ze uit hun eigen land niet gewend zijn die ze wel voor hun oogjes met de billen zien schudden maar die ze vaak niet aan mogen raken. Het gaat inmiddels beter maar jij denkt dat de NL'er dan niet een keer wat gefrustreerd raakt? ongeacht of ik daar achter sta, zulke frustratie, je kunt dat beter maar gaan bedenken, want het speelt mee. Jij bent niet alleen op de wereld.
Jij ook een fijne dag nog verder.
en bedenk je vooral, of ik gelijk heb of niet, wanneer je naar mijn berichten kijkt zie je dat ik moeite doe om je te vertellen waarom. Jij bent zojuist tegen wetenschappelijk bekende feiten in gegaan zonder te vertellen waarom en kwaakt over nuance. Hmmmz. heb je in de gaten dat OOK IK probeer een probleem in ons land op te lossen?
Een fijne dag verder! |
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64312 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
4915 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4724 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
384 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3500 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
774 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1001 Gemaakt: 2024-02-19
Steun Poptempel De Kuip
1616 Gemaakt: 2024-10-12
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1416 Gemaakt: 2024-10-23
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
96 Gemaakt: 2024-11-09
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
81 Gemaakt: 2024-11-13
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
84 Gemaakt: 2024-10-29
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
450 Gemaakt: 2024-11-03
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
624 Gemaakt: 2024-09-14
Schoolplein IKC Klimboom
72 Gemaakt: 2024-11-14
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
223 Gemaakt: 2024-11-01
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
53 Gemaakt: 2024-11-10