Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

2014-07-27 22:18

Jodenhaters / zijn haatbaarden u probeert mij in de racistenhoek te drukken maar dat zal niet lukken. Ik vind u erg gevaarlijk.
Ik denk dat u de spiegel moet pakken. U bent een zeer gevaarlijk mens. U polariseert en denkt ook nog dat u goed werk verricht.

Ik stop. Ik word naar van mensen zoals u.

Reacties

De boemerang

#1140 Re:

2014-07-27 22:25:30

#1134: - Jodenhaters / zijn haatbaarden u probeert mij in de racistenhoek te drukken maar dat zal niet lukken. Ik vind u erg gevaarlijk.

Nee hoor, dat heeft u helemaal alleen zelf voor elkaar gekregen. Door consequent 'haatbaarden' te gebruiken geeft u toch zelf aan racistisch (nu ja, niet op ras, maar op geloof discriminerend) bezig te zijn? U gebruikt haatwoorden, niet ik.

Maar de allermooiste is toch wel deze: "Ik denk dat u de spiegel moet pakken. U bent een zeer gevaarlijk mens. U polariseert en denkt ook nog dat u goed werk verricht." Wie polariseert? Ik heb juist steeds opgeroepen om elke grens te slechten, zonder grenzen zijn er geen polen. U drukt juist iedereen in een dwangbuis van 'goed' of 'fout'. Dat u een spiegel opneemt, prima, maar draai hen eens om.

utzaltochniet

#1148 Re:

2014-07-27 22:31:36

#1134: -

Laat je niet stoppen door boemerang. Dat is wat hij/zij wil. Je doet het goed in je reacties. Je moet voor je mening uitkomen en niet meer op boem!!!erang reageren. Die reacties zijn nl passief agressief en willen je op stang jagen. Ga voor je mening en zo te lezen ben je eerlijk en puur.