Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#3555 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 08:01

#3430: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Dank voor je uitleg. Je hebt blijkbaar al die moeite genomen. Je zou gelijk kunnen hebben, maar mijn "ontkenning van zaken" is nog niet voorbij.

Je zou ze de kost moeten geven die nog zonder continu internet rondlopen en wèl samen met hun computer doen. Daarbij geef ik er zelf ook de voorkeur aan petities e.d. via de pc te doen i.p.v. op mijn smartphone (terwijl ik al een relatief groot scherm heb, vind ik het toch irritant).

Nog een puntje. Want gezien het grote aantal anonieme, of althans afgeschermde reacties, kun je de namen nog steeds niet correleren. Dat je kon checken op het aantal reacties per woonplaats was overigens wel een eye-opener.

Reacties

Gast

#3557 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 08:05:56

#3555: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nog een puntje. Want gezien het grote aantal anonieme, of althans afgeschermde reacties, kun je de namen nog steeds niet correleren.

Oh jawel. Al toont deze site geen naam of woonplaats bij "Handtekeningen", de woonplaats wordt wel geregistreerd bij "Statistieken".

Neem bijvoorbeeld deze petitie: http://www.petities24.com/burg_v__aartsen

Als je bij "Handtekeningen" kijkt, dan zie je dat van de vier er twee zijn verborgen, maar als je bij "Statistieken" kijkt, dan zie je toch alle vier de woonplaatsen.