Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#4009 Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 14:47

#3982: - Re: Re: Re:

Mij steunen? Daar gaat deze petitie niet over hoor mocht je het nog niet begrepen hebben. Ik zie telkens dezelfde demotiverende tekst van jouw voorbij komen. Je probeert nu weer verwarring te veroorzaken. Af en toe kijk ik hier even mee naar de stand, omdat ik het wel super vind hoe mensen zich laten horen!

Je hebt je punt nu wel gemaakt na al die dagen, laat verder de mensen tekenen die geen Jodenhaat en ISIS demonstraties willen. Get a Life!

Reacties

Gast

#4012 Mars door Schilderswijk tegen moslimradicalisme

2014-07-29 14:48:57

#4009: - Re: Re: Re: Re:

Uit woede over recente uitingen van moslimradicalisme en anti-semitisme in de stad organiseert een groep Hagenaars een protestmars door de Schilderswijk.

http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/3704883/2014/07/29/Mars-door-Schilderwijk-tegen-moslimradicalisme.dhtml

Gast

#4023 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 14:59:03

#4009: - Re: Re: Re: Re: Je hebt je punt nu wel gemaakt na al die dagen, laat verder de mensen tekenen die geen Jodenhaat en ISIS demonstraties willen. Get a Life!

Al die dagen? Ik ben vanmorgen begonnen. Lees maar na. Of ben je daar ook te moe voor?

Hoe kun je nu iemand tegenspreken als je te moe bent om je te vergewissen van je eigen gelijk?

Dat er anderen meedansen in dit spel, kan ik niets aan doen. Jouw grove taal, daar kun jij wel iets aan doen.