Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#4910 Meten met twee maten ook in Amsterdam. Stop de Jodenhaat!

2014-07-30 13:31

'„Waarom mogen Marokkanen en Turken wel een Palestijnse vlag buiten hangen en ik geen Israëlische vlag?” vroeg Leah zich af. „De afgelopen drie weken hebben vijftien verschillende politiemensen mij geadviseerd om mijn vlag binnen te halen. Dan moeten die andere vlaggen toch ook weg?”

"Ik trof Leah voor haar woning, ze kwam net terug van het politiebureau waar ze voor de zoveelste keer aangifte had gedaan. Dit keer vanwege een dreigbrief die begon met de aanhef ‘Hai Hitler’, eronder stond een paginavullend hakenkruis en daar weer onder de tekst: ‘Hitler komen terug. Jooden moet dood.’"

„Ik ben tegen Hamas, maar voor een Palestijnse staat”, zei ze. „Ik vind dat er twee staten vreedzaam naast elkaar moeten kunnen bestaan en ik vind dus ook dat er in Nederland twee verschillende vlaggen bij elkaar moeten kunnen hangen.”

"De Turkse benedenbuurman reageerde met twee Palestijnse vlaggen en bestookte woningbouwvereniging Rochdale met verzonnen klachten. Over de vlag schreef hij: ‘Als moslim tolereer ik geen enkel land dat zomaar kinderen vermoordt. Dus ik tolereer en respecteer jullie ook niet!’"

"Toen haar Nederlandse vriend een hart ophing naast een kapot raam – er was een steen naar binnen gegooid – werd dat door sommige buurtbewoners opgevat als een provocatie. Een paar dagen later volgde een brandbom, waarna woningbouwvereniging Rochdale Leah per brief sommeerde om de vlag weg te halen, zo niet dan zouden de kosten veroorzaakt door vandalisme op haar worden verhaald."

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/antisemitisme_zo_doen_wij_dat.html#comments

Reacties

Gast

#4913 Re: Meten met twee maten ook in Amsterdam. Stop de Jodenhaat!

2014-07-30 13:37:13

#4910: - Meten met twee maten ook in Amsterdam. Stop de Jodenhaat!

De woningbouw doet niets tegen zulke dingen net zoals de politie niet. Ook zij staan met hun rug tegen de muur en adviseren je om je mond te houden.

ps de heer Aartsen zal wel niet in sociale woningbouw wonen denk ik Lol