Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#5410 Re: Re: Re: Re:

2014-07-31 10:16

#5403: - Re: Re: Re:

Het gaat mij persoonlijk om een statement maken dat dit niet door de beugel kan. Het roepen van dood aan alle Joden mag u zien als een mening geven, maar persoonlijk vind ik het een grote schande!

En nee, ik ben geen PVV'er maar al die mensen die bij minder, minder op hun achterste poten stonden mogen zich nu de ogen uit hun hoofd schamen dat je nu niets van deze mensen hoort!

Reacties

Gast

#5411 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-31 10:17:20

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek aan capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.

Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

#5410: - Re: Re: Re: Re:

Gast

#5412 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-31 10:18:08

#5410: - Re: Re: Re: Re:

Ja, en daarom wordt die mening dus nu ook onderzocht door het OM en zal de rechter bepalen of die wel of niet toelaatbaar is en motiveren waarom hij/zij zo beslist. Zo werkt het in onze democratische monarchie.