Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#5986 Re: Re: treurig

2014-08-01 22:10

#5985: - Re: treurig

Terwijl je toch zou denken dat het hier voornamelijk gaat over jullie walging van die wandelende takken. Dat lees ik hier tenminste, ook in jouw 'woordenbraaksel' voor mijn part want ik vertik het om dit … misbaksel van een commentaar een betoog te noemen.

Ik heb hier ergens -volkomen terecht- gelezen dat in ieder geval de indruk wordt gewekt dat hier een politiek spelletje wordt gespeeld (burgemeester weg, college weg, nieuwe gemeenteraadsverkiezingen) met de afkeer voor antisemitisme als dekmantel. Jullie doen er verdomd weinig aan om dat tegen te spreken.

Reacties

Gast

#5987 Re: Re: Re: treurig

2014-08-01 22:23:23

#5986: - Re: Re: treurig

Is het dan nooit een politiek spelletje? Noemt u eens één, ja één voorbeeld waaruit zuiver blijkt dat politiek geen rol speelt? Misschien dat u vertoeft in in het Walhalla van de rechtschapenheid van de mens in zijn besluitvorming, wel dat wens ik u veel genoegen tezamen met uw narcistische Uebermenschen. Ik voel mij prettiger onder mijn lotgenoten van het 'merk' Homo Sapiens die laten blijken dat zij weinig trek hebben in personaliseren, nogmaals zoals u wel doet: (citaten uwerzijds: jullie walging, jullie doen... etc.