Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

W.

#6615 Re:

2014-08-05 20:53

#6614: -  

Hou eens op man je zit exact hetzelfde toch te doen de hele dag, als ik hier één keer per dag even nog bij lees zit jij alleen maar te klieren de hele tijd. Je lijkt wel niet goed wijs.

Reacties

Gast

#6616 Re: Re:

2014-08-05 21:18:01

#6615: W. - Re:  

Kijk jij maar lekker plaatjes, dan. En prijs jezelf gelukkig dat de wildplakkert de meest gore al verwijderd heeft, voordat de sitebeheerder het weer moet doen.

Gast

#6619 Re: Re:

2014-08-06 08:35:14

#6615: W. - Re:  

Het aantal psychiaters en psychologen dat deze petitie bezoekt is opvallend hoog. Je leest nagenoeg elke pagina wel een ongevraagd rapport over iemand's geestesgesteldheid.

Is iemand "gek" of "niet goed wijs" (ik houd mij maar aan de mildere benamingen), omdat hij het niet met u eens is? Overtuig de ander dan van uw gelijk met argumenten, niet met vulgair schelden.

Wees blij met de afwijkende mening van de ander; u kunt ervan leren. Als we allemaal dezelfde mening waren toegedaan, dan wiegden we elkaar in slaap met onze bevestigingen. Nu de ander een andere mening heeft, kent u de behoefte om de ander te overtuigen van uw standpunt en om uw standpunt te formuleren, kent u de noodzaak om uw eigen standpunt tegen het licht te houden. Leerzaam.

Iemand voor verrotte vis uitschelden is niet leerzaam, maar zegt heel veel over degene die het schelden bezigt.