Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#7489 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:48

#7484: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:   Als iemand met een vis voor de neus van een kat wil gaan zwaaien, wat mag hij dan als uitkomst verwachten? Maar ik had het erover hoe jij binnen twee berichten compleet omdraait.

Ik omdraai niet!

Ik vind het ook erg dat de ISIS mensen niet kunnen demonstreren, alleen, het verbod op hun demonstratie snap ik wel, want ze hebben "alle joden aan het gas"geschreeuwt en afgelopen zondag hebben ze met stenen gegooid.

De tegendemonstratie van afgelopen zondag, in tegendeel, had geen stenen bij zich en demonstreerde niet door te schreeuwen "dood aan de marokkanen!", en daarom het verbod op deze demonstratie is ongefundeerd. Het verbod rust ALLEEN op het gevaar dat de ISIS-tuigen rellen kunnen veroorzaken. Het verbod is volkomen en volstrekt ongefundeerd en gebaseerd op een vooroordeel.

Ziet uw wel waar het helemaal vandaan komt

De analogie van de vis en de kat sluit niet. De analogie impliceert dat de kat de vis nodig heeft en daarom kan niet laten de vis te pakken.

Bedoelt u dat de marokkanen  onmogelijk kunnen laten om een joodse vlag aan te vallen????

Dan begrijp ik heel veel over u! Waarom praten we nog, eigenlijk? Wat nu is alles al eruit gekomen. als ik u was, zou ik me schamen.

Reacties

Gast

#7492 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:53:27

#7489: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Als je een vis voor de neus van de kat laat bengelen, dan weet je dat de kat zal happen. Als je een anti-IS demonstratie precies in de Schilderswijk wil houden, dan weet je dat de groep moslim-jongeren zal reageren. Dan lok je dat gedrag dus ook uit.

Ik heb je ook gezegd dat je een demonstratie ook kunt verbieden ter bescherming van de betogers, omdat je rotzooi kunt verwachten. Ook dat is een taak van de overheid.

Ik begrijp waarom mensen niet meer met jou willen discussiëren. Ik stop er ook mee. Je draait en draait en draait en horen en lezen wil je niet.