Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#8170 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:06

#8166: - Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat Waar heeft iemand gezegd dat jouw praten de oorzaak is van die onzin? Er wordt alleen gezegd dat het tegen elkaar op staan schelden alleen maar leidt tot nog harder schelden en nog smerigere plaatjes plakken. En dat werd prompt bewezen.
Waarom altijd dat verdraaien van woorden?

Nou, ik heb wel een paar mongolen uitgeddel, en monsters, daarom voel ik me aangesproken. Normaal doe ik dat niet, maar als iemand zonder fatsoen zich gedraagd dan moet ik de woorden gebruiken om aan te duiden wat hij ermee bezig is.

Ik ben geen fan van die plaatjes. Maar weet je wat? Als iemand alleen dingen zegt (dat de ISIS gruwels pleegt en dat iemand die daarmee sympathiseert, sympathiseert direkt met die gruwels) dan wordt het geropen dat het allemaal propaganda is, dat het niet waar is, dat er om een demonisatie gaat, dat er geen bewijzen zijn.

Daarom (denk ik) publiceert iemand de fotos. Om aan te tonen waarop zijn ideen gebaseerd zijn, dat hij niets heeft verzonnen.

NU, ik heb wel toegegevan aan jou goed argument (de vredzame moslimdemonstraties), maar tot nu toe heb je geen millimeter toegegeven. Ook in het argument over de Palestijnen. De andere persoon heeft degelijk gelijk, maar u blijf gewoon u standpunt houden. Ik ben niet in de discussie gegaan want het heeft niets met deze petitie te maken, maar het toont wel wat voor soort "dialoog"u voert.

Nou dus, als we hier niets opschieten, waar verliezen we ons tijd over? Daar is de deur dus.

Reacties

Gast

#8176 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:19:12

#8170: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat  De andere persoon heeft degelijk gelijk

Nee, 'die andere persoon' heeft geen gelijk, want het staat wetenschappelijk vast dat de Palestijnen al in de 13de, uiterlijk 12de eeuw voor Christus in het huidige Palestina aanwezig waren. Zo staat het in elke encyclopedie, zo wordt het overal beschreven.

'Die andere persoon' beweert dat de Palestijnen in de 20ste eeuw zijn UITGEVONDEN, alsof het een gloeilamp betreft. Hoe dom kun je zijn?

Gast

#8177 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:20:17

#8170: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat   dan wordt het geropen dat het allemaal propaganda is, dat het niet waar is, dat er om een demonisatie gaat, dat er geen bewijzen zijn.

Nee, dat wordt niet gezegd. Leer lezen!

Gast

#8180 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:23:07

#8170: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat   Daarom (denk ik) publiceert iemand de fotos. Om aan te tonen waarop zijn ideen gebaseerd zijn, dat hij niets heeft verzonnen.

Daarom publiceert 'hij' die foto's? Om te laten zien dat 'hij' niets verzonnen heeft? DRIEHONDERD pagina's lang?

Als je zó vaak iemand steeds weer hetzelfde onder de neus in wrijft, dan wordt het vanzelf propaganda, of het verzonnen is of niet. TE MOEILIJK VOOR JE?