wijsteunenAlfredJanssen

Quoted post

ex bediende az.Damian

2014-10-05 11:15

Ik ben gedurend meer dan 26jaren werkzaam geweest in A.ZDamiaan.

Begin 2000 ben ik geopeerd door Dr Janssen voor borstkanker!

Dank zij hem ben ik door deze moeilijk periode geraakt,niets dan lof over de manier,positieve aandacht,betrokkenheid van DrJanssen,niets was te  veel.

Toen ik nog werkte in de kliniek was de eerste dokter ,die je om 0720  uur zag,juist Dr Janssen,om 20.00 uur was hij er nog.Ik begrijpde huidige trend in het A.Z.Damiian NIET.Als wij oudgedienden bij elkaar komen ishet eerste dat we vermelden,de vele ontslagen van mensen,die met hart en ziel voor de kliniek werkten.

Dikwijls hebben die mensen een carriere van 10 tot 30 jaren!De inzet telt niet!wel wat de procedure zegt !!!!en zo zien wij van afstand dat boegbeelden ,de mondigen ,monddood worden gemaakt,zoals Dr.janssen.Moesten alle dokters nog maar een derde van aanvoelen,inzet en ......vul zelf in,dan zou heteenpracht kliniek zijn!!

Waarom reageer ik...ik vind het zo groot verlies,en eerlijk geschreven,ik zag dit niet gebeuren toen DrDroesbeke en DrBaeyens het beleid uit maakten

WAT EEN VERLIES! WIE IS DE VOLGENDE!

Reacties

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-10-05 12:01:55

gast

#184 Re:

2014-10-05 16:56:26

#178: ex bediende az.Damian -  

Volledig mee eens... in AZ Damiaan draait het allang niet meer om het helpen van zieken maar om de prestige en zoveel mogelijk winst maken tenkoste van het personeel en van de patiënten. Het mooiste ziekenhuis, de beste apparatuur ....dat is wat telt .Ik ben blij dat ik daar niet meer werk. Mijn ontslag kwam als een geschenk uit de hemel...gelukkig is er in Oostende nog een ziekenhuis.