Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Quoted post

Gast

#753 Re: Toenemende vervuiling2

2014-11-14 19:04

#752: - Toenemende vervuiling2 

Wat erg, de straten lopen idd vol met asielzoekers. Een buurman zei dat er nu wel heel veel zwarte pietjes door de straten lopen. Ik vind het echt niet normaal. Ik zie ook zoals voorspeld alleen maar mannen. Overal lopen ze, ook veel in de binnenstad. Duidelijk niets te doen..Maar menselijke uitwerpselen, gadver de gadver. Dit hoort hier toch echt niet. Zo zijn wij niet opgevoed.

Reacties

Gast

#754 Re: Re: Toenemende vervuiling2

2014-11-18 14:50:47

Ah yes, de standaard belachelijk makende reactie van een linkse trol. Zelf waarschijnlijk woonachtig in een werfhuisje in het Ginneken en nog nooit een commercieel bedrijf van binnen gezien. Lekker bevoogdend Gutmensch, zoals de doctrine van Mao voorschrijft. Wat moet het heerlijk zijn om in uw schijnwereld te kunnen ronddolen. Helaas, ik vertrek s 'ochtends om 0600 van huis om 12 uur later op zijn minst weer terug te komen, werkend in een omgeving waar concurentie moordend is, evenals de belasting druk. Ik ben een van de laatste der mohikanen der middenklasse. Immers, de rijken boeit het niets en de armen krijgen het toch wel, niet waar? Deze middenklasser komt thuis in een koopwoning die al onder water staat, komt voor geen enkele betaalbare huurwoning in aanmerking, en vind zich terug onder menselijke uitwerpselen, nachtelijk gegil en gekrijs, een verkeersdruk en evenementendruk die op de binnenstad wordt afgewenteld, een harddrugsverslaafden opvang, drugtoeristen en nu dus ook nog een asielzoekerscentrum. Maakt u ons maar belachelijk. Ik heb nog nooit Geert Wilders gestemd. Dat ga ik nu doen. Evenals vele van mijn buren, vrienden en familieleden. Niet omdat hij een oplossing is. Maar omdat er gewoon geen andere oplossing meer is. Mensen als u hebben de democratie dood gemaakt. Ik zou als ik u was niet meer op ons reageren. Dat heeft nl toch geen zin, u wilt ons nl niet leren kennen, wij moeten gewoon bek houden en betalen. Gaat u liever de restanten van de PvdA bij elkaar houden nu het nog kan. Nieuwe verkiezingen nu, moet u echt niet willen :-)